در دیدار مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب با فرمانده سپاه شهرستان صورت گرفت؛

تاکید بر تقویت هنر انقلابی، اسلامی و ایرانی

کد خبر: 301431
|
09:06 - 1397/01/20
نسخه چاپی
تاکید بر تقویت هنر انقلابی، اسلامی و ایرانی
اسلام آبادخبر: در راستای گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب با فرمانده سپاه شهرستان دیدار کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  همزمان با فرارسیدن 20 فروردین ماه سالروز شهادت " شهید سید مرتضی آوینی"سید شهیدان اهل قلم و در راستای گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب با فرمانده سپاه شهرستان دیدار کرد.

 

خسرو تمری تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه " شهید سید مرتضی آوینی"، بیان کرد: شهید آوینی از معجزات انقلاب بود که با پیروزی انقلاب چرخش 180 درجه ای به سمت ارزش های انقلابی داشت.

 

وی با اشاره به نگاه عمیق و راهبردی به بسیج، حضور و ظهور هنرمندان بزرگ در زمینه های موسیقی، تئاتر و ... را از ظرفیت های بسیار مهم بسیج خواند.

 

تمری با بیان نقش تاثیر گذار و جریان ساز مساجد بعنوان مرکز ثقل حرکت انقلابی، گفت: مساجد و جریان فرهنگی متناسب با ارزش های انقلاب باید تقویت شود و22 بهمن امسال نشان داد که مردم همان مردم اول انقلاب هستند و حضور مردم بی نظیر بود، لذا جای کار فرهنگی بسیار زیاد است.

سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در این دیدار با بیان اینکه؛ دیدگاه سپاه نسبت به هنر دیگاه نظام است، گفت: در فضای هنر، هنرمند انقلابی کم داریم، پیروزی انقلاب در همه زمینه ها دگرگونی ایجاد کرد اما در فرهنگ بازگشت به گذشته داریم.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: بازگشت ناقص فرهنگ به گذشته موجب به وجود آمدن ولنگاری فرهنگی می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تصریح کرد: اگر کلمه " فرهنگ و ارشاد اسلامی" را برای مردم معنا بکنیم، وظایف خود را در زمینه فرهنگ تمام و کمال انجام داده ایم.

 

وی با اشاره به فرهنگ غنی مردم شهرستان اسلام آبادغرب، عنوان کرد: فرهنگ خوب این مردم آگاه، باسواد و مظلوم شهرستان باید برجسته شود و بهترین کار برای برجسته کردن و معرفی این فرهنگ، هنرهای نمایشی، تئاتر، موسیقی و سینماست.

 

سرهنگ خدادادیان بیان داشت از همه امکانات  و پتانسیل سپاه و بسیج در راستای فرهنگ و هنر اسلامی و دینی حمایت می کنیم.

 

وی تصریح کرد: دشمن جلوتر از ما در حال تهاجم فرهنگی به ارزش های اسلامی و انقلابی ماست، لذا باید برای خنثی سازی نقشه های دشمن جایگزینی داشته باشیم که نزدیک به دین من باشد و باید به سمتی برویم که هنر انقلابی، اسلامی و ایرانی را به مردم بقبولانیم.

 

هوشنگ رزمدیده مسئول امور رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز در این دیدار از حمایت های فرمانده سپاه شهرستان در  امورات فرهنگی تقدیر و تشکر نمود و انتخاب اسلام آبادغرب را بعنوان پایتخت کتاب ایران را یک اتفاق خوب در زمینه فرهنگی دانست.

 

در پایان این دیدار تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب 2 جلد کتاب به رسم یادبود به سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب اهدا نمود.

 

گفتنی است؛ در این دیدار با حضور میلاد حسینی مسئول بسیج هنرمندان شهرستان، هماهنگی لازم جهت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی صورت پذیرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد