در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

جدال سخت استقلال برای نائب قهرمانی/ بازی تمرینی پرسپولیس با پارس جنوبی برای مقابله با السد

کد خبر: 301461
|
12:30 - 1397/01/21
نسخه چاپی
جدال سخت استقلال برای نائب قهرمانی/ بازی تمرینی پرسپولیس با پارس جنوبی برای مقابله با السد
اسلام آباد خبر: هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال فردا با انجام دو بازی آغاز می شود و تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در حالی روز فردا با انجام دو بازی آغاز می شود که در آن پرسپولیس قهرمانی خود را قطعی کرده و فردا میزبان  تیم پارس جنوبی است، از طرفی استقلال که در رقابتی نزدیک و تنگاتنگ با ذوب آهن به دنبال نایب قهرمانی است در تبریز مهمان گسترش است. 

گسترش فولاد تبریز- استقلال؛ دیدار حساس داخلی مقدمه دیدار حساس آسیایی

استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر بازی حساسی برابر گسترش فولاد در تبریز خواهد داشت و با توجه به مشخص نشدن سرنوشت نایب قهرمانی و کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده، لیگ همچنان برای آبی‌پوشان با حساسیت بالا ادامه دارد. 

استقلال که این روزها به تیمی تاکتیک پذیر تبدیل شده و بازیهای زیبا و هماهنگی را در اکثر دقایق چه در لیگ داخلی و چه در آسیا به نمایش می گذارد در رویارویی با گسترش فولاد همچنان به دنبال حداقل حق خود یعنی نایب قهرمانی خواهد بود. شفر و بازیکنان استقلال انگیزه های فراوانی دارند تا با گرفتن هر 3 امتیاز این دیدار جایگاه خود در رده دوم جدول را تثبیت کنند چیزی که شاید هواداران این تیم را به حد کافی اقناع نکند اما عملکرد موفق آنها در آسیا هواداران را تا حد زیادی خوشحال نگه داشته و فردا هم سعی دارند با پیروز به استقبال دیدار حساس الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بروند. در سویی دیگر گسترش فولاد تبریز است که گرفتن یا از دست دادن 3 امتیاز این دیدار تاثیری در جایگاهش در جدول نخواهد داشت، به نظر می رسد گسترشی ها در هفته های پایانی لیگ نه انگیزه برای صعود به رتبه های بالاتر دارد و نه نگران سقوط به جایگاه پایین تر.

استقلال در دو بازی اخیر داخلی و خارجی خود با یک سیستم وارد زمین شده، اما در نتیجه‌گیری متفاوت عمل کرده است.

بازی رفت دو تیم با نتیجه  2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید

پرسپولیس - پارس جنوبی جم؛ تمرین پرسپولیس با خیالی راحت

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که هفته گذشته در مشهد قهرمانی خود را مسجل کردند حالا با فراغ بال به مصاف حریفان می روند؛ موضوعی که بنا به گفته اکثر کارشناسان و هواداران می تواند باعث کاهش انگیزه آنها در ادامه بازیهای لیگ شود اما در طرف دیگر برخی معتقدند همین موضوع می تواند اهداف جالبی را برای بازیکنان و به خصوص برانکو داشته باشد به طور مثال بهبود عملکرد در مسابقات، بازی دادن به جوان ترها با توجه به مشکل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات. برانکو حالا سعی می کند بازیکنان جدیدتر و جوان تری را بازی دهد تا در فصل بعد لیگ با کمبود بازیکن مواجه نشود. اما در طرف دیگر پارس جنوبی است که علی رغم درخشش خیره کننده اش در نیم فصل اول اما در نیم فصل دوم نتوانست روند رو به رشد خود را ادامه دهد و رفته رفته از صدر جدول فاصله گرفت، پارس جنوبی حالا در رده هفتم جدول قرار دارد و می خواهد مقابل پرسپولیس دوباره خودی نشان دهد و ثابت کند حضورش در بالای جدول در نیم فصل اول اتقافی نبوده است، تیمی که برای نخستین حضورش در لیگ برتر رتبه هفتمی هم می تواند ایده آل باشد.

قرار است در این دیدار جشن قهرمانی و اهدای جام به پرسپولیس هم برگزار شود.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها