مدافع سابق استقلال:

شفر دوست دارد در استقلال بماند/ برخی دایه مهربانتر از مادر شده اند/ تیام و جپاروف باید حفظ شوند

کد خبر: 301514
|
12:08 - 1397/01/26
نسخه چاپی
شفر دوست دارد در استقلال بماند/ برخی دایه مهربانتر از مادر شده اند/ تیام و جپاروف باید حفظ شوند
اسلام آباد خبر: مدافع سابق استقلال درباره تمدید قرارداد شفر گفت: آقای شفر دوست دارد در استقلال بماند و ثمره تلاش های خود را ببیند.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره وضعیت این باشگاه اظهار داشت: تیم استقلال در این روزها چه در لیگ برتر و چه در جام باشگاه های آسیا روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و در جام حذفی هم توانسته به فینال صعود کند که این نشان دهنده روند رو به رشد تیم است و مطمئنا در آینده شرایط بهتری هم خواهد داشت.

مدافع سابق استقلال همچنین درباره تمدید قرارداد سرمربی این تیم افزود: مشکل خاصی برای تمدید قرارداد آقای شفر وجود ندارد و همه اعم از مدیرعامل، هیئت مدیره و پیشکسوتان با تمدید قرارداد ایشان موافق هستند، هواداران هم از عملکرد ایشان راضی هستند و تاکنون او را حمایت کردند.

وی ادامه داد: فکر میکنم خود آقای شفر هم دوست دارد در استقلال بماند و ثمره تلاش های خود را ببیند، آقای شفر زمانی که به استقلال آمد تیم در شرایط بحرانی بود و وضعیت خوبی در جدول نداشت و حالا که تیم به روزهای خوبی رسیده است دوست دارد نتایج آن را هم ببیند. 

نوری در ادامه به حواشی موجود در ارتباط با تمدید قرارداد آقای شفر پرداخت و گفت: موضوع تمدید قرارداد یک موضوعی است که فقط بین مدیرعامل و آقای شفر جریان دارد و مابقی شایعاتی است که برخی افراد قصد دارند برای تضعیف تیم انجام دهند.

مدافع سابق استقلال ادامه داد: این افراد همان کسانی هستند که روزهای اول نسبت به آمدن آقای شفر و سن ایشان ایراد می گرفتند و معترض بودند، اما الان که تیم نتایج خوبی گرفته دایه مهربانتر از مادر شده اند.

وی با اشاره به اینکه نباید با شایعات به دنبال تضعیف تیم باشیم گفت: استقلال در حال حاضر در کوران مسابقات آسیایی و داخلی است و کسانی که استقلال را واقعا دوست داشته باشند سعی می کنند استقلال در آرامش باشد، چرا که راه طول و درازی برای موفقیت های بیشتر پیش رو داریم.

نوری همچنین درباره تمدید قرارداد تیام و جپاروف به عنوان دو بازیکن کلیدی تیم افزود: تیام یک مهره بسیار خوب است که از زمان اضافه شدن به تیم نقش بسیار تعیین کننده ای برای استقلال داشت و استقلال بعد از سالها توانسته یک مهاجم خوب را جذب کند، جپاروف هم از زمان ورودش به تیم با توجه به تجربه ای که دارد توانست میان میدان استقلال را مدیریت کند و تیم را سر و شکل دهد، بنابر این تمدید قرارداد آنها واجب است و فکر میکنم مشکلی هم برای ماندن در استقلال نداشته باشند.

پیشکسوت استقلال درباره لیست خروجی تیم گفت: هنوز هیچ لیست خروجی از سوی سرمربی تیم مطرح نشده و همه این اسامی شایعات است که در راستای تضعیف تیم شکل گرفته است.

وی در پایان شرایط استقلال را در آسیا بسیار خوب توصیف کرد و افزود: استقلال صعودش به مرحله بعد را مسجل کرده و در دیدار با الهلال حذف شده می تواند نتیجه کامل را بگیرد و به عنوان تیم اول صعود کند. گروه استقلال واقعا سخت و دشوار بود و خسته نباشید می گویم به کادر فنی و بازیکنان که توانستند کار سختی را انجام و با نتایج خوب از گروه صعود کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد