مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه مطرح کرد:

۳۷۲.۴میلیمتر بارش طی سال زارعی جاری دراستان کرمانشاه/کاهش ۴درصدی

کد خبر: 301533
|
13:03 - 1397/01/27
نسخه چاپی
۳۷۲.۴میلیمتر بارش طی سال زارعی جاری دراستان کرمانشاه/کاهش ۴درصدی
اسلام آباد خبر:مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، میانگین بارش های سال زراعی جاری در استان را ۳۷۲.۴ میلیمتر اعلام کرد و از کاهش ۴ درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمد خسروی با اشاره به بارش های اخیر در استان گفت: طی سال زراعی جاری تاکنون به صورت میانگین ۳۷۲.۴ میلیمتر بارش در استان ثبت شده است.

وی میزان بارش های مدت مشابه سال قبل را ۳۸۶ میلی متر عنوان کرد و از کاهش ۴ درصدی بارش های مذکور نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: این بارش ها نسبت به مدت مشابه در بلند مدت نیز کاهش ۹ درصدی داشته است.

وی میانگین بارش های اخیر استان را ۵۶.۵ میلیمتر اعلام کرد و گفت: بیشترین بارش ها از بارش ها طی روزهای اخیر در گواور با ۱۰۵ میلیمتر به ثبت رسیده است.

خسروی کمترین بارش را نیز طی روزهای اخیر مربوط به شهرستان قصرشیرین با ۱۴.۳ میلیمتر دانست.

وی از استمرار شرایط ناپایدار در جو استان خبر داد و گفت: بارش ها تا صبح روز سه شنبه ادامه داد و در برخی نقاط همراه با رعد و برق و بارش تگرگ خواهد بود.

این مسئول، بیشترین نمود بارش ها را مربوط به ساعاتی از امروز دوشنبه دانست و از احتمال وقوع آبگرفتگی معابر و وزش باد شدید در نتیجه تاثیر این سامانه بر جو منطقه خبر داد.

خسروی از کاهش محسوس دمای هوای طی سه شنبه و چهارشنبه خبر داد و تصریح کرد: پیش بینی می شود شاهد کاهش حدود ۷ درجه ای دمای هوا در استان باشیم و در مناطقی چون اسلام آباد غرب، کنگاور و سنقر دما به زیر صفر درجه برسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها