پیوس: بازیکنانی که واقعا عشق پیراهن پرسپولیس باشند در این تیم می مانند/ پرسپولیسی ها خسته شده اند

کد خبر: 301537
|
02:20 - 1397/01/27
نسخه چاپی
پیوس: بازیکنانی که واقعا عشق پیراهن پرسپولیس باشند در این تیم می مانند/ پرسپولیسی ها خسته شده اند
اسلام آباد خبر: با این شرایطی که برای پرسپولیس به وجود آمده است بازیکنانی که واقعا عشق پیراهن پرسپولیس را داشته باشد مطمئنا در این تیم خواهند ماند اما برخی از بازیکنان هم هستند که دنبال منفعت و پول هستند و اگر بروند مطمئنا ضرر خواهند کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  فرشاد پیوس در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خداراشکر همانطور که در اوایل لیگ پیش بینی کرده بودم پرسپولیس سه چهار هفته مانده به پایان لیگ توانست قهرمانی خود را مسجل کند و در حال حاضر شرایط این تیم عادی دارد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس ادامه داد: هم کادر فنی و هم بازیکنان در این چند سال زحمات زیادی برای تیم کشیدند و توانستند تیم را در شرایط خوب نگه دارند البته حضور مداوم و مستمر بازیکنان در بازیهای مختلف و فشرده موجب شده آنها خسته شوند.

پیوس در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر نفر به نفر بازیکنان پرسپولیس در بهترین شرایط هستند و در هر تیمی می توانند موثر باشند افزود: کادر فنی و مدیریتی باید رو مسایل روحی و روانی بازیکنان بیشتر کار کند تا از حالت خستگی و اشباع خارج شوند و بازیکنان طراوت بیشتری پیدا کنند.

مهاجم سالهای دور پرسپولیس در خصوص محرومیت این تیم از دو پنجره نقل و انتقالات تصریح کرد: ما باید با همین بضاعتی که داریم بسازیم چون در این باره نمی توان کار خاصی انجام داد، به نظر من باید باشگاه با یک برنامه ریزی دقیق و تشکیل یک تیم "ب" و یا بکارگیری بازیکنان جوان و امید تا حدودی کمبود بازیکن در فصل بعد را جبران کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: البته استفاده از جوانان در سطح لیگ باشگاه های آسیا با وجود تیم های حرفه ای و گرانقیمت دل و جرأت خاصی می خواهد که فکر می کنم برانکو هم علی رغم عملکرد خوب در لیگ جرات ریسک پذیری در این مورد را به خود راه ندهد، چون برانکو یک مربی است که عملکردش بیشتر در دراز مدت نتیجه می دهد.

پیوس به مشکل پرسپولیس برای جذب بازیکنان جدید در لیگ بعدی اشاره کرد و گفت:  با این شرایطی که برای پرسپولیس به وجود آمده است بازیکنانی که واقعا عشق پیراهن پرسپولیس را داشته باشد مطمئنا در این تیم خواهند ماند اما برخی از بازیکنان هم هستند که دنبال منفعت و پول هستند و اگر بروند مطمئنا ضرر خواهند کرد.

وی تاکید کرد: به نظر من اگر بازیکنان فعلی پرسپولیس به خصوص بازیکنان بالای 30 سال اگر در این تیم بمانند و همین جا فوتبالشان را تمام کنند همیشه در یاد و خاطره هواداران خواهند ماند.

پیوس عملکرد پرسپولیس با مقایسه عملکرد پرسپولیس در لیگ و آسیا افزود: برانکو و شاگردانش در لیگ برتر نمایش فوق العاده ای داشتند، آنها نظم و تمرکز خوبی در لیگ داشتند و قهرمانی آنها در چهارهفته مانده به پایان هم همین را نشان می دهد اما در لیگ باشگاههای آسیا قدرت همیشگی را به دلیل یک سری مسائل و شب زنده داری های برخی بازیکنان در شب قبل از بازی نتوانستند به نمایش بگذارند. 

مهاجم پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره سرمربی این تیم گفت: برانکو یک مربی خوب و جنتلمن است که زحمات خیلی زیادی برای تیم کشیده و نتایج خوبی گرفته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد