رئیس اداره نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه:

آلودگی هوای کرمانشاه به مرز هشدار رسید/ بحرانی شدن نقاط مرزی استان

کد خبر: 301597
|
10:40 - 1397/02/01
نسخه چاپی
آلودگی هوای کرمانشاه به مرز هشدار رسید/ بحرانی شدن نقاط مرزی استان
اسلام آباد خبر: رئیس اداره نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه از بحرانی شدن وضعیت هوای نقاط مرزی استان خبر داد و گفت: میزان آلودگی هوای کرمانشاه نیز به مرز هشدار رسیده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ثریا قربانی  در خصوص وضعیت هوای استان کرمانشاه با توجه به توده گرد و غبار حاکم بر جو منطقه گفت: توده مذکور از شب گذشته جو استان به ویژه مناطق غربی و مرزی آن را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: در نتیجه استقرار این توده در جو منطقه برخی از شهرستانهای استان کرمانشاه به ویژه شهرستان های غربی  و مرزی قصرشیرین، سرپلذهاب و پاوه دچار غبارآلودگی شدید شدند.

رئیس اداره نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه، غلظت ذرات گرد و غبار در شهرستان مرزی و زلزله زده سرپلذهاب را 929 کیلوگرم بر مترمکعب هوا اعلام کرد و گفت: هوای این شهرستان در وضعیت بحرانی قرار دارد.

وی افزود: شهرستان قصرشیرین نیز در وضعیتی مشابه سرپلذهاب قرار دارد، اما به دلیل ایجاد مشکل در سیستم سنجش این شهرستان میزان غلظت ذرات گرد و غبار در دست نیست.

قربانی از بحرانی بودن وضعیت هوای شهرستان پاوه نیز خبر داد و غلظت ذرات گرد و غبار در این شهرستان را 535 میکروگرم بر متر مکعب هوا عنوان کرد.

وی در خصوص وضعیت هوای شهر کرمانشاه نیز گفت: هوای کرمانشاه نیز با غلظت گرد و غبار 159  میکروگرم بر متر مکعب هوا در وضعیت هشدار قرار دارد.

این مسئول روند غلظت ذرات گرد و غبار را افزایشی عنوان کرد و گفت: هوای استان در وضعیت غیراستاندار قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد