فرمانده سپاه اسلام آبادغرب خبر داد:

اعزام بیش از 3 هزار نفر از بسیجیان اسلام آبادغرب به بازی دراز

کد خبر: 301616
|
11:25 - 1397/02/02
نسخه چاپی
اعزام بیش از 3 هزار نفر از بسیجیان اسلام آبادغرب به بازی دراز
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از اعزام بیش از 3 هزار نفر از بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب به بازی دراز خبر داد.

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان  در گفتگو بااسلام آباد خبر، ضمن تبریک میلاد حضرت امام حسين (ع) و روز پاسدار وهمچنين ولادت پرچمدار كربلا حضرت اباالفضل العباس ( روز جانباز) و میلاد باسعادت امام سجاد(ع)، یاد و خاطره شهدا و سالروز تاسیس سپاه را گرامی داشت.

 

 

وی اظهار کرد: بیش از 3 هزار نفر از بسیجیان اسلام آبادغرب در قالب 150خودرو مینی بوس و دهها  خودرو سواری به مناسبت سالگرد عملیات بازی دراز به منطقه سرپل ذهاب ذهاب در غرب کشور اعزام می شوند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ فرصت مناسبی برای فراهم نمودن شادی خانواده های بسیجیان است، گفت: بسیجیان و خانواده های ایشان از تمام پایگاه های محلات و حوزه های مقاومت و کانون های قشری شهرستان در این اردوی راهیان نور شرکت می نمایند.

 

 

وی افزود: هدف اصلی از اعزام گسترده بسیجیان به مناطق عملیاتی را؛ انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به ایشان، بویژه به نسل جوان بسیجیان است و هدف دوم را حفظ و انسجام نیروهای بسیجی شهرستان ذکر نمود.

 

 

سرهنگ خدادادیان با تاکید بر معرفی عملیات بازی دراز برای نسل جوان، بیان داشت:  بازی دراز از ارتفاعات استراتژیک منطقه در دوران دفاع مقدس بود، که خون های زیادی از رزمندگان اسلام برای باز پس گرفتن آن ریخته شده است و شهدای بسیاری در آن مکان مدفون شده اند.

 

وی افزود: جوانان باید بدانند به چه جایی می روند، اکنون که جاده بازی دراز آسفالت است، 500 متر که می روی نفس گیر است، اما رزمندگان ما در زمان جنگ، در حالیکه ارتش بعث عراق ارتفاعات بازی دراز را در تصرف داشت و با انواع ادوات جنگی سنگین، آتش خود را بر روی رزمندگان ما شلیک می کرد، اما با این حال رزمندگان ما با شجاعت و از جان گذشتگی ارتفاعات بازی دراز را فتح کردند. و اینها باید برای جوانان گفته شود تا نهایت استفاده را از این اردوی عبادی و سیاحتی بکنند.

 

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش تلاش می کند با توسل به ترفندهای مختلف جنگ نرم و تهاجم فرهنگی جوانان ما را از صحنه انقلاب دور کند، در حالیکه جوانان نسل جدید با انگیزه تر از جوانان گذشته هستند و در دفاع از نظام و اسلام شور انقلابی بیشتری دارند.

 

 

گفتنی ست؛ اعزام بیش از 3 هزار نفر از بسیجیان اسلام آبادغرب به بازی دراز در چند سال اخیر بی سابقه بوده و این آمار از کلیه شهرستان های استان بیشتر بوده که حال و هوای اعزام های دوران دفاع مقدس را در اذهان تداعی می کند.

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد