فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اجرای 193 پروژه عمراني با اعتباري بیش از 47ميليارد تومان در اسلام آبادغرب

کد خبر: 301627
|
09:05 - 1397/02/03
نسخه چاپی
اجرای 193 پروژه عمراني با اعتباري بیش از 47ميليارد تومان در اسلام آبادغرب
اسلام آباد خبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: 193 پروژه عمراني در بخشهاي مختلف با اعتباري بالغ بر 47ميليارد و 800 ميليون تومان دراين شهرستان در حال اجراست.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه پيگيري پروژه هاي عمراني شهرستان باحضور فرماندار اسلام آبادغرب و دیگر مدیران شهرستان تشكيل شد.


در این جلسه که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب گفت: 193 پروژه عمراني در بخشهاي مختلف با اعتباري بالغ بر 47ميليارد و 800 ميليون تومان دراين شهرستان در حال اجراست.

دكتر كريمي عنوان كرد: ساماندهي نهر ارمني، آسفالت و موزائيك فرش معابر،اصلاح شبكه آب آشاميدني،ايجاد پارك بانوان،تعمير و تجهيز سالن هاي ورزشي و احداث خانه كاراته،اصلاح و رفع نقاط حادثه خيز جاده هاي مواصلاتي ،ايجاد و تكميل فضاهاي مراكز بهداشت و خانه بهداشت روستايي و... از مهمترين اين پروژه ها مي باشند و در حوزه هاي مختلف اين اعتبارات بنا به نيازمندي و شرايط موجود توزيع شده است.


وی تصریح کرد: اعتبارات سال 96 بصورت كامل تخصيص يافته است.


در اين جلسه فرماندار شهرستان گزارش روند اجراي پروژه ها را يك به يك از مديران ادارات جويا شد و تسريع در تكميل و اجراي پروژه هاي عمراني شهرستان رامورد تاكيد قرار داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد