فرماندار اسلام آباد غرب خبر داد:

کسب رتبه اول استانی توسط نیروی انتظامی اسلام آبادغرب

کد خبر: 301636
|
09:04 - 1397/02/04
نسخه چاپی
کسب رتبه اول استانی توسط نیروی انتظامی اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آباد غرب از کسب رتبه اول استان توسط نیروی انتظامی شهرستان براساس ارزشیابی صورت گرفته خبر داد.

افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر، از کسب رتبه اول استان توسط نیروی انتظامی شهرستان براساس ارزشیابی صورت گرفته خبر داد.

 

دکتر کریمی گفت:  بر اساس ارزشیابی های صورت گرفته توسط ناجا ، نیروی خدوم انتظامی شهرستان، نقش پر رنگی در انجام وظایف محوله و خدمات شبانه روزی و حضور فعال و موثر در کاهش جرائم و افزایش امنیت جامعه داشته است که برهمین اساس موفق به کسب رتبه اول استان از بین 14 شهرستان استان کرمانشاه گردید.

 

 فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب کسب این موفقیت را حاصل زحمات شبانه روزی جناب سرهنگ سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان و همکاران تلاشگر ایشان ذکر کرد و آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون در تمامی زمینه ها را برای آنان خواستار شد.

 

گفتنی ست؛ در سال 95 نیز با تلاش نیروی انتظامی شهرستان، اسلام آباد غرب در جایگاه دومین شهرستان با امنیت در سطح کشور قرار گرفت، نیروی انتظامی اسلام آبادغرب در بین 14 شهرستان رتبه اول استان و در جشنواره مالک اشتر از بین ۴۶۸ شهرستان رتبه دوم کشوری در حوزه اشراف فرماندهی و امنیت اجتماعی را کسب کرد که همان سال در راستای  تجليل از نيروي انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب جمعي از اصحاب رسانه با جناب سرهنگ بهروز سرتيپ نيا فرمانده انتظامی شهرستان ديدار كردند .

 

 

پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر، کسب مجدد این موفقیت را به فرماندهی و نیروهای زحمتکش و جان برکف انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تبریک عرض می نماید. و آرزومند است که در زیر سایه مقام معظم رهبری، همگام با دیگر نیروهای مسلح، سربازان گمنام امام زمان(عج)، دستگاه قضایی و اجرایی شهرستان، در راستای خدمت به مردم ولائی شهر شهیدان مرصاد موفق و سربلند باشید.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد