رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب:

امنیت اسلام آبادغرب در سطح مطلوبی قرار دارد /تقدیر از زحمات پلیس شهرستان

کد خبر: 301637
|
09:10 - 1397/02/04
نسخه چاپی
امنیت اسلام آبادغرب در سطح مطلوبی قرار دارد /تقدیر از زحمات پلیس شهرستان
اسلام آباد خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با قدردانی از تلاش ها و خدمات گسترده پلیس در حوزه های مختلف، گفت: امنیت این شهرستان در سطح مطلوبی قرار دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، نیروی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب موفق به کسب رتبه اول استان از بین 14 شهرستان استان کرمانشاه گردید.

 خسرو تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: امنیت یکی از شاخصه های مهم حرکت جوامع به سوی پیشرفت و اقتصاد توسعه یافته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد امنیتی پایدار و مناسب در سطح شهرستان اسلام آبادغرب هستیم که این امهم جز با تلاش های شبانه روزی پرسنل و کارکنان زحمت کش انتظامی حاصل نشده است.

تمری گفت: خوشبختانه اقدامات پلیس با استقبال مردم مواجه شده و امروز شاهد هستیم شهروندان همکاری بسیار خوبی با ماموران نیروی انتظامی دارند که همین امر باعث افزایش امنیت شده است.

رئیس اداره ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب، پشتيباني از برنامه هاي فرهنگی نيروي انتظامي را یکی از اولویت های کاری این اداره برشمرد و افزود: از هیچ اقدام حمایتی در بحث فرهنگ سازی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی های دستگاه های اجرایی و مردم از اقدامات پلیس، اظهار کرد: تمام تلاش پلیس برقراری امنیت پایدار و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی است.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا اظهار کرد: در چندسال اخیر با همکاری مردم و ادارات شهرستان اقدامات خوبی در راستای برخورد و مقابله با معضلات اجتماعی صورت گرفته و مطمئنا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد می توان کارهای بهتری در این راستا صورت داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد