عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با مرصاد مطرح کرد:

اقتدار ستودنی سربازان اسلام در عملیات "بازی دراز"

کد خبر: 301638
|
10:28 - 1397/02/04
نسخه چاپی
اقتدار ستودنی سربازان اسلام در عملیات "بازی دراز"
اسلام آباد خبر: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اقتدار رزمندگان اسلام در عملیات سرنوشت ساز بازی دراز را ستودنی دانست و گفت: مرزداران هیچگاه عرصه را خالی نمی کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با سرویس دین و اندیشهشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بازی دراز اظهار داشت: اقتدار رزمندگان اسلام در این عملیات سرنوشت ساز جبهه های غرب واقعا ستودنی بود.

وی عملیات بازی دراز را نقطه عطف پیروزی رزمندگان دانست و افزود: این نیروهای فداکار و جان برکف در این عملیات بزرگ طعم تلخ شکست را به کام دشمن چشاندند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: رزمندگان اسلام در عملیات هایی از جمله مرصاد، بازی دراز و... پیروزیهای چشمگیری برای اسلام به ارمغان آوردند و با فداکاری گام های سازنده ای در راستای تثبیت نظام اسلامی برداشتند تا توانمدیهای خود را به دنیا اثبات کنند.

وی بیان داشت: مردم کرمانشاه در طول سالهای جنگ نقش آفرینی کردند و با دفاع از خاک و ناموس این سرزمین ثابت کردند که همواره در صحنه نبرد حضور دارند و هیچگاه عرصه نبرد را خالی نمی گذارند.

آیت الله ممدوحی همچنین توانمندیهای جوانان کشور را مقدمه ای برای پیروزیهای بعد با تکیه بر تقوا و قدرت بیشتر دانست و به آنهاتوصیه کرد که مواظب نقشه های شوم دشمنان صهیونیست باشند و در خط دفاع از ولایت و رهبری گام بردارند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها