دکترفلاحت‌پیشه:

دولت در امهال وام‌های زلزله‌زدگان خیانت کرد

کد خبر: 301651
|
14:10 - 1397/02/04
نسخه چاپی
دولت در امهال وام‌های زلزله‌زدگان خیانت کرد
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس گفت: دولت در امهال وام‌های زلزله‌زدگان خیانت کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس  گفت: دولت در امهال وام‌های زلزله‌زدگان خیانت کرد.

 

وی افزود: مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه پس از این واقعه دچار بحران اقتصادی شدند و امروز توانایی مالی گذران زندگی روزانه خود را ندارند، چه برسد به آن که بخواهند اقساط تسهیلات بانکی را پرداخت کنند. عمل نکردن دولت به تعهدات خود در قبال زلزله‌زدگان خلاف اصول انسانی و مولفه‌های امنیتی در مرزهای غربی استان کرمانشاه است و کارشکنی‌های برخی مسئولان در بسیاری از امور از جمله امهال وام‌های بانکی مردم زلزله‌زده هنوز وجود دارد.

 

فلاحت پیشه تصریح کرد: گران شدن مصالح ساختمانی و افزایش سایر هزینه‌های ساخت مسکن همچون هزینه دستمزد کارگران به ضرر مردم مناطق زلزله‌زده تمام شده است؛ حال آنکه بسیاری از مردم ساکن در این مناطق محروم هستند.


وی عنوان کرد: براساس قانون مردم مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از حق امهال وام دو ساله تسهیلات دریافتی خود برخوردار هستند ولی از روزهای آخر سال گذشته تاکنون برخی از بانک‌ها مردم را برای پرداخت اقساط وام‌ها تحت فشار قرار داده‌اند.


نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس گفت: وعده امهال وام‌های مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه بارها توسط شخص رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان دولت تکرار شده اما در عمل این موضوع اتفاق نیفتاده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بنده هشدار می‌دهم که تداوم دروغگویی مسئولان به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه می‌تواند آثار اجتماعی و امنیتی خطرناکی به دنبال داشته باشد./تسنیم

 

کانال خبری دکترفلاحت‌پیشه در شبکه ملی سروش     sapp.ir/drfalahatpisheh

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد