نامجو مطلق :

شفر تغییرات عظیمی در استقلال ایجاد کرد/ "رحمتی" و "حسینی" مشکلی با هم ندارند

کد خبر: 301684
|
10:40 - 1397/02/08
نسخه چاپی
شفر تغییرات عظیمی در استقلال ایجاد کرد/ "رحمتی" و "حسینی" مشکلی با هم ندارند
اسلام آباد خبر: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال توانست با یک نمایش خوب در مرحله اول به دور بعد راه پیدا کند و اعتقاد دارم اگر استقلال در این مرحله به تیم لوکوموتیو می خورد شرایط صعودش خلیی بهتر و راحت تر بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: از زمانی که شفر به استقلال آمده تغییرات عظیم در این تیم رخ داد و استقلال بازی های خیلی خوبی را هم در آسیا و هم در لیگ داخلی ارائه داد.

 

بازیکن سابق تیم ملی به بازیهای استقلال در رقابت های جام باشگاه های آسیا اشاره کرد و افزود: استقلال توانست با یک نمایش خوب در مرحله اول به دور بعد راه پیدا کند و اعتقاد دارم اگر استقلال در این مرحله به تیم لوکوموتیو می خورد شرایط صعودش خلیی بهتر و راحت تر بود.

 

وی با بیان اینکه امسال تیم ذوب آهن کیفیت خوبی از فوتبال را ارائه می دهد، ادامه داد: این تیم با توجه به حضور قلعه نویی روی نیمکت و شناختی که از استقلال دارد می تواند شرایط را تا حدودی برای استقلال سخت و دشوار کند. 

 

نامجومطلق با اشاره به افت استقلال در دو بازی گذشته افزود: استقلال در حال حاضر از سبک بازیهایی که در مرحله اول رقابتها ارائه می داد فاصله گرفته در حالی که ذوب آهن در اوج خودش به سر می برد و فکر می کنم تا حدودی کفه ترازو به نفع ذوب آهن باشد و استقلال اگر می خواهد به مرحله بعدی صعود کند باید همان شیوه بازیهای مرحله اول را ارائه دهد.

 

مربی سابق استقلال درباره سبک فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: این تیم بسیار خوب و فیزیکی بازی ارائه می دهد و روی ضربات آزاد بسیار موفق عمل می کند، در دیدار مقابل استقلال هم اگرچه نتیجه را در نهایت واگذار کرد اما این چیزی از خوب بودن و با کیفیت بودن این تیم کم نمی کند.

 

نامجومطلق در مورد حواشی به وجود آمده اطراف دروازه بان های استقلال هم گفت: استقلال و کادر فنی این تیم باید خیلی خوشحال باشند که دو دروازه بان طراز اول در اختیار دارند و برای اولین بار هست که بعد از حجازی و رشیدی دو دروازه بان سطح بالا همزمان در این تیم هستند و این می تواند به استقلال کمک کند.

 

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه رحمتی و حسینی بارها نشان داده اند که با هم مشکلی ندارند و همدیگر را حمایت کردند، ادامه داد: رقابت و رفاقت این دو بازیکن در نهایت هم به نفع خودشان است و هم به نفع باشگاه خواهد بود.

 

نامجومطلق در مورد دیدار این هفته استقلال با سپاهان افزود: به نظر من یکی از ویژگی های شفر این است که بازیهای داخلی را با بازیهای آسیایی تفکیک کرده و بازی با سپاهان هم مختص لیگ داخلی است و استقلال برای کسب جایگاه دومی با تمام توانش به میدان خواهد رفت تا از لغزش ذوب آهن نهایت استفاده را ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد