نوبخت:

ترامپ به احتمال زیاد از برجام ‌خارج می‌شود/باید آماده شرایط بعد از برهم خوردن برجام باشیم‌

کد خبر: 301731
|
17:50 - 1397/02/12
نسخه چاپی
ترامپ به احتمال زیاد از برجام ‌خارج می‌شود/باید آماده شرایط بعد از برهم خوردن برجام باشیم‌
اسلام آباد خبر: سخنگوی دولت با بیان اینکه ترامپ به احتمال زیاد از برجام ‌خارج می‌شود، گفت: باید خودمان را برای بعد از برهم خوردن برجام حاضر کنیم.

به گزارش اسلام آباد خبر، به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر نوبخت صبح امروز در همایش تجلیل از معلمان استان گیلان در بندرانزلی اظهار داشت: شهادت استاد مطهری نمادی از تفکر و جهت‌گیری انقلاب اسلامی و نوع تقابل دشمنان انقلاب با آن است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در طول تاریخ مطالب بسیاری در حوزه تفسیر مفهوم انتظار ارائه شده است ابراز داشت: مسئله امامت، خاتمیت و مهدویت برگرفته از اندیشه‌های علمایی مانند استاد شهید مطهری است.

نوبخت با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان استان گیلان تحقیق و پژوهشی 15 صفحه‌ای در خصوص تفکرات شهید مطهری ارائه دهند تصریح کرد: این آمادگی را دارم تعدادی از این مقالات را به کتاب تبدیل کرده و در راستای آن کارگاه‌های پژوهشی برگزار کنیم.

معاون رئیس جمهور خطاب به معلمان گیلانی ابراز داشت: از شما می‌خواهم در ارتباط به اتفاقات پنج سال گذشته دولت قلم بزنید و این قلم زدن می‌تواند هم انتقادی باشد و هم نباشد.

وی با بیان اینکه طی پنج سال حرکتی متفاوت را برای شکست محاصره اقتصادی تحت عنوان برجام انجام دادیم ابراز داشت: ممکن است برخی افراد دولتی الان بگویند که ما نظرمان چیزی دیگر بود اما من همواره اعلام می‌کنم که نظرم موافق برجام بود‌.

سخنگوی دولت با اشاره به سخنان نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور کم فهم آمریکا حاضر است که از 22 اردیبهشت از برجام خارج شود و به احتمال زیاد هم خارج می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه ما باید خودمان را برای بعد از برهم خوردن برجام حاضر کنیم، تصریح کرد: از شما می‌خواهم مطالبتان را در خصوص عملکرد پنج ساله دولت نوشته و به ما ارائه کنید.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه در حال حاضر در اختیار گیلانیان است خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس استان گیلان می‌خواهم تا به من کمک کنند و انتظاراتی را که از من دارند بیان کرده و برای حمایت از فرهنگیان طرحی مناسب و قابل اجرا ارائه کنند.

معاون رئیس جمهور حضور در مناصب مدیریتی را فرصتی موقت برای خدمت کردن دانست و تصریح کرد: امیدوارم بتوانم از این فرصت موقت برای خدمت به فرهنگیان استفاده کنم.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد