امام جمعه اسلام آبادغرب:

اگر مدیری مشکلات مردم را نشناسد لیاقت مدیریت را ندارد /ماندن یا نماندن آمریکا در برجام هیچ سودی برای ملت ایران ندارد

کد خبر: 301747
|
15:52 - 1397/02/14
نسخه چاپی
اگر مدیری مشکلات مردم را نشناسد لیاقت مدیریت را ندارد /ماندن یا نماندن آمریکا در برجام هیچ سودی برای ملت ایران ندارد
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: اگر مدیری بعد از سه ماه از مدیریتش مشکلات مردم و کوچه پس کوچه های شهر را نشناسد، کمبودها را نداند، این لیاقت مدیریت بر این شهر را ندارد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با هزاران نفر از کارگران و کارفرمایان در آستانه روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: معظم له اصلی ترین طراحی کنونی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را جنگ اقتصادی دانستند و تنها راه مقابله با این جنگ حمایت از کالای ایرانی و ظرفیت داخلی است نه چشم دوختن به حمایت بیگانگان.

 

وی افزود: با نگاهی به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری می توان به شاخص های مدیر خدمتگزار در تراز انقلاب اسلامی پی برد، که می تواند پیش برنده آرمان های انقلاب باشد، مدیری ساده زیست،  انقلابی و همراه با محرومان که خدمت به خلق را اصل کار خود بداند و جمهوری اسلامی بیش از پیش به چنین مدیرانی نیاز دارد که برای خدمت رسانی و مبارزه با فساد گام های عملی بردارد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما مشکل غیرقابل حل در کشور نداریم، اگر مدیریت در بخش های مختلف متدین، انقلابی و کارآمد باشد همه مشکلات حل خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با وارد کردن فشارهای گوناگون به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند و تنها راه حل مشکلات مردم چیزی جز مدیریت جهادی نیست. در طول انقلاب هرگاه مدیریت فعال و انقلابی داشته ایم ، کارها پیش رفته و هرگاه مدیریت بی تحرک، ضعیف و غیر انقلابی داشته ایم، کارها یا منحرف شده یا متوقف شده است، بنابراین مدیران باید افرادی با انگیزه و کارآزموده باشند تا بتوانند مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه را حل کنند.

 

حجت الاسلام مهری بیان داشت: اگر مدیری بعد از سه ماه از مدیریتش مشکلات مردم و کوچه پس کوچه های شهر را نشناسد، کمبودها را نداند، این لیاقت مدیریت بر این شهر ندارد، مدیریت کارآمد، چابک، اعتقادی و جهادی می تواند مشکلات مردم را احصاء کند و در یک اتقاق فکر برای آن چاره اندیشی کند و مدیریت بی حال و منفعل باید در مقابل خون شهدا جوابگو باشد.

 

وی  با اشاره به نزدیک شدن به موعد اعلام نظر رییس جمهور آمریکا در خصوص ماندن در برجام، عنوان کرد: ماندن یا نماندن آمریکا در برجام هیچ تاثیری به حال ملت ایران ندارد و ملت ایران آگاه است که رفت و آمد های رییس جمهور فرانسه و صدراعظم آلمان  به کاخ سفید به دنبال برجام های دیگر و تداوم مذاکرات با ایران تا  رسیدن به برجام ذلت و تسلیم شدن هستند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: بازی های پسابرجامی ترامپ وارد مرحله جدیدی شده است و آن تحمیل تعهدات بیشتر با اعمال فشار  وتهدید است، اما ورود جمهوری اسلامی در سال 82 به مذاکرات ناشی از قدرت جمهوری اسلامی ایران و التماس غربی ها برای مذاکره بود، کما اینکه قدرت اقتصادی، نظامی و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی به مراتب بیشتر از گذشته شده است.

 

وی افزود: اما برای خنثی سازی فشارهای آمریکا به الزاماتی نیاز داریم، باید همگان، اصحاب قلم ورسانه، تریبون داران، سیاسیون و همه باید بداندد هر گونه تصمیمی که مسئولان ارشد نظام برای مقابله با توطئه های آمریکا و دنیای سلطه بگیرند باید با صدای واحد گفته شود، خروج از برجام می تواند به فرصتی برای تقویت ظرفیت های داخلی، پروژه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی شتاب بیشتری ببخشد و آمریکا در برجام بماند یا نماند سودی برای ایران ندارد چون همین الان هم به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده است.

 

 

حجت الاسلام مهری در پایان خطبه دوم هفته معلم و عقیدتی سپاه، هفته کار و کارگر و هفته سربازان گمنام و مجاهدت های خاموش ایشان در وزارت اطلاعات را گرامی داشت.

 

وی در خطبه اول نیز با اشاره به دیدار اخیر رهبری با حافظان قرآن، گفت: " قرآن " بعنوان معجزه الهی  و کتاب جاودانه پیامبر اسلام همان کتابی است که در حقانیت آن تردیدی نیست و مایه هدایت تقوا پیشگان است و تنها راه پیشرفت جامعه اسلامی اسلامی در دنیای ظلمانی امروز است.

 

امام جمعه شهرستان افزود: کتاب آسمانی در بر دارنده برنامه ای جامع و جهان شمول و دارای برنامه ای جامع برای تمام انسانها  در تمام اعصار بوده و عدم تمسک از بهره گیری از چراغ هدیت در مسیرظلمانی دنیا موجب انحراف انسان از مسیر هدایت می شود.

 

وی علت تفرقه مسلمانان و تسلیم و ضعف برخی کشورهای عربی مسلمان در برابر آمریکا را بعلت عدم تمسک به قرآن و بروز بیماری تبعیت از هوای نفس، خود کمتر بینی  و ذلت دانست که بر مسلمانان چیره شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد