عضو سابق شورای شهر در گفتگو با دانا:

پروژه های شهر تهران را تعطیل کرده اند/ اعضای شورای پنجم وقتشان را بیشتر بر روی بحث های حاشیه ای گذاشته اند/ این افراد یا توجیه نیستند یا ضعف توان کاری دارند

کد خبر: 301755
|
09:30 - 1397/02/15
نسخه چاپی
پروژه های شهر تهران را تعطیل کرده اند/ اعضای شورای پنجم وقتشان را بیشتر بر روی بحث های حاشیه ای گذاشته اند/ این افراد یا توجیه نیستند یا ضعف توان کاری دارند
اسلام آباد خبر: عضو سابق شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای پنجم وقتش را بشتر بر روی بحث های حاشیه ای گذاشته اند که هیچ گونه انتفاعی برای شهروندان نداشته است.

به گزارشاسلام آباد خبر، ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای تهران در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص عملکرد شورای پنج شهر تهران اظهار داشت: یک بخشی از موضوعاتی که در شهر باید دنبال میشد به نظر بنده شاید طبیعی باشد که تیم جدید آمده و میخواهد با فرایند فعالیت های شهری آشنا شده و بخشی از کارها را با رصد بیشتری بخواهند دنبال بکنند.
 

وی با بیان اینکه  امروز شاهد این هستیم که برخی از کارها کلا تعطیل شده و برخی از پروژه ها نیز روندشان با کندی به پیش میرود، افزود: این موضوع زیبنده یک شورای تصمیم گیر نیست چون تعطیل کردن پروژه ها به شهر تهران آسیب میرساند.
 

قناعتی با اشاره به اینکه تهران به عنوان یک شهر زنده نیازمند انجام پر سرعت کارها است، بیان کرد: انتظار بر این بود که در کنار انجام کارهای قبل فعالیت و ایده های جدیدی نیز در مدیریت شهری مشاهده می‌کردیم.
 

عضو سابق شورای شهر تهران تصریح کرد: اعضای شورای پنجم وقتش را بشتر بر روی بحث های حاشیه ای گذاشته اند که هیچ گونه انتفاعی برای شهروندان نداشته است.
 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما هم به این موضوع واقف هستیم که اگر در شورای گذشته اشتباهی رخ داده باید با پیگیری برطرف شود ولی این درست نیست که اعضای شورای شهر و شهرداری تمام هم و غمشان را بر روی موضوعات گذشته بگذراند.
 

قناعتی با بیان اینکه یا اعضای شورای شهر توجیه کاری نشده و یا در انجام کارها ضعف دارند که اینگونه و با پرداختن به برخی مسائل از انجام وظیفه خود بازمانده اند، گفت: از نمایندگان شورای شهر و شهردار تهران میخواهیم که فعالیت های شهری را فدای منافع حزبی و گروهی نکرده چون انجام این کار فایده ای برای مردم نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد