رییس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب خبر داد:

صعود تیم هندبال اسلام آبادغرب به لیگ برتر هندبال کشور

کد خبر: 301783
|
11:34 - 1397/02/17
نسخه چاپی
صعود تیم هندبال اسلام آبادغرب به لیگ برتر هندبال کشور
اسلام آبادخبر: رییس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب از صعود تیم هندبال اسلام آبادغرب به لیگ برتر هندبال کشور خبر داد.

علی علیکرمی در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: تیم هندبال اسلام آبادغرب در مسابقات لیگ یک کشوری سال گذشته که در اسفندماه 96 در مرو دشت شیراز برگزار شد، جایگاه سوم را کسب کرد و طبق آئین نامه فدراسیون هندبال تنها هشت تیم به لیگ برتر هندبال راه پیدا می‌کردند، که این تیم از صعود به لیگ برتر بازماند.

 

وی افزود: فدراسیون هندبال کشور طبق تصویب آئین نامه‌ای تعداد تیم‌های لیگ برتر هندبال کشور را از 8 تیم به 10 تیم افزایش داد و به این ترتیب تیم هندبال اسلام آبادغرب به لیگ دسته برتر صعود کرد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب گفت: طبق ماده 88 سالن 3 هزار نفری شهید شهبازی در اختیار تیم هندبال قرار گرفته و مجوز باشگاه فرهنگی، ورزشی (زاگرس) هندبال اسلام آبادغرب صادر شده است.

 

وی عنوان کرد: با تلاش و همکاری سایر ارگان ها روزانه بیش از 4 هزار نفر از جوانان و دوستداران ورزش در مجموعه های ورزشی اداره ورزش و جوانان، فرهنگیان، کارگران و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ورزش می کنند که نیاز است با همکاری مسئولین و بخش خصوصی این آمار افزایش یابد.

 

علیکرمی از حمایت های دکتر فلاحت پیشه نماینده شهرستان، دکتر کریمی فرماندار و معاونین فرمانداری، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در راستای تخصیص و جذب اعتبارات عمرانی و ورزشی شهرستان و مسئولین و خیرین یاری کننده ورزش شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

 

گفتنی ست؛با صعود تیم هندبال اسلام آبادغرب، استان کرمانشاه در چهار رده لیگ شامل لیگ‌های سه، دو، یک و لیگ برتر نماینده خواهد داشت، در سال‌های ۸۱ و ۸۶ نمایندگانی از استان کرمانشاه در لیگ برتر هندبال حضور داشتند و این برای سومین بار است که از این استان یک تیم در لیگ برتر هندبال حضور پیدا می‌کند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها