با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

تجلیل از هنرمند برجسته رشته نقاشی اسلام آباد غرب +تصاویر

کد خبر: 301823
|
12:22 - 1397/02/20
نسخه چاپی
تجلیل از هنرمند برجسته رشته نقاشی اسلام آباد غرب +تصاویر
اسلام آباد خبر: در مراسم اختتامیه نمایشگاه نقاشی هنرمندان اسلام آباد غرب از استاد حبیب الله طاهریان هنرمند برجسته اسلام آبادی تجلیل بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم اختتامیه نمایشگاه نقاشی که به  مناسبت گرامیداشت هفته معلم   در اسلام آبادغرب برگزار شد و با تقدیر از شرکت کنندگان در نمایشگاه و تجلیل از مقام استاد حبیب الله طاهریان به کار خود پایان داد. 

 

در این مراسم استاد حبیب الله طاهریان از زحمات دست اندرکاران این مراسم تقدیر و تشکر نمود، در پایان مراسم  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز با اهداء تقدیر نامه از سالها زحمات این هنرمند گرانقدر و استاد برجسته قدردانی نمود. 

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ابتدای مراسم ضمن خیرمقدم گویی به حضار، از زحمات استاد حبیب الله طاهریان به عنوان هنرمند برجسته رشته نقاشی اسلام آباد غرب تقدیر و تشکر ویژه نمود و بیان داشت : اسلام آباد غرب را باید با چهره های برجسته هنری آن شناخت و این چهره ها ظرفیت مناسبی برای فرهنگ و هنر این دیار هستند . 

 

وی بیان داشت : برای معرفی جایگاه تمدنی و فرهنگی یک شهر و یک نقطه ، مفاخر و بزرگان آن شهر معرفان خوبی برای معرفی آن شهر هستند و بدون شک استاد حبیب الله طاهریان و دیگر بزرگان این شهر از آن دسته چهره هایی هستند که می توانند جایگاه اسلام آباد غرب را در سطح کشور معرفی کنند. 

 

وی به جایگاه هنر در شهرستان اسلام آباد غرب اشاره و بیان داشت : اسلام آباد غرب ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و می توان از این ظرفیت و استعداد برای رشد و پیشرفت این شهر استفاده کرد . 

 


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد