امام جمعه کرمانشاه:

استکبار با اصل دین اسلام دشمنی دارد/آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست

کد خبر: 301842
|
08:05 - 1397/02/22
نسخه چاپی
استکبار با اصل دین اسلام دشمنی دارد/آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست
اسلام آباد خبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به توطئه‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی گفت: آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به توطئه‌های استکبار اظهار داشت: استکبار جهانی از انقلاب ما سیلی خورده و عصبانی است، ترامپ عصبانی و ناراحت است و انگلیس نیز  نوکر دربست آمریکاست.

 

وی با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در منطقه گفت: آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان شکست خورده و ترامپ دیوانه این به‌دنبال جبران این ضرر هفت تریلیون دلاری، از جیب مردم کشورهای عربی منطقه است و برای همین نیز به عرب‌ها گفته بود ۷ تریلیون خرج کرده‌ایم البته به باد داده‌ایم برای شما باید این ضرر را جبران کنید.

 

امام جمعه کرمانشاه با سخیف خواندن اظهارات رئیس‌ جمهور آمریکا، گفت: ترامپ از روزی که بر سر کار آمده هزاران دروغ گفته و هرگز قابل اعتماد نیست. پشت پرده آمریکا افراد دیگری تصمیم می‌گیرند و ترامپ تصمیم‌های آنها را اجرا می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا برای منافع سرمایه‌داران خود گام بر می‌دارد، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند که جهالت است تصور کنیم آمریکا به صلاح ما یک قدم بردارد؛ و گویی امام خمینی(ره) امروز را می‌دیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

 

آیت‌الله علما در ادامه به دشمنی استکبار با اسلام ناب محمدی اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی با امثال رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور و... مخالفت ندارند بلکه ‌با اصل اسلام مخالف است.

 

خطیب جمعه کرمانشاه بر بصیرت افزایی و پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید و کرد و افزود: استکبار نمی‌تواند ببیند که تفکر ارزشی با قدرت خود منطقه خاورمیانه را از سُلطه غرب نجات دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد