انتقاد نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی از شورای شهر تهران/ وکیلی: فرآیند انتخاب شهردار به وضعیت شهر آسیب رسانده است

کد خبر: 301847
|
09:45 - 1397/02/22
نسخه چاپی
انتقاد نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی از شورای شهر تهران/ وکیلی: فرآیند انتخاب شهردار به وضعیت شهر آسیب رسانده است
اسلام آباد خبر: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری تهران شرایطش به گونه ای است که باید زودتر تعیین تکلیف شده و شهردار تمام قد پای کار باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمد علی وکیلی عضو مجمع نمایندگان استان تهران در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص جلسات برگزار شده در این مجمع اظهار داشت: صبح امروز جلسه مجمع نمایندگان استان تهران با حضور اعضا برگزار و موضوعاتی نظیر اوضاع شهر تهران و انتخاب شهردار مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه در این جلسه بر وحدت اعضای شورای پنجم تاکید شد، بیان کرد: شورای شهر تهران نباید تبدیل به گود احزاب سیاسی شود و باید بین نفراتی که نامزد نهایی شهرداری تهران هستند تلاش شود که انتخاب دوستان ناظر بر کارآمدی فرد باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دوران شورای جدید دوره ی کوتاهی بود و باید از همان ابتدا دقتی صورت میگرفت و شهرداری انتخاب میشد که پس از گذشته 8 ماه مجبور به پذیرش استعفای این فرد نباشند.

 

وکیلی با بیان اینکه گزارش 8 ماهه شهرداری نمره قابل قبولی را دریافت می‌کند، خاطر نشان کرد: اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در جلسه تاکید کردند که فرآیند انتخاب شهردار نباید زمان بر باشد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: زمان بر بودن فرآیند انتخاب شهردار به وضعیت شهر آسیب رسانده و شهرداری تهران شرایطش به گونه ای است که باید زودتر تعیین تکلیف شده و شهردار تمام قد پای کار باشد.

 

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما به این سرنوشت گرفتار نمی‌شدیم حتما بهتر بود چرا که شهر تهران کشش اینکه شهردار 8 ماه یا دوساله و...داشته باشد را ندارد، و باید فردی انتخاب شود که در یک بازه قابل قبول بتواند شهر را اداره کند.

 

وی با بیان اینکه نمایندگان تهران هنوز به این نتیجه نرسیده اند که از اعضای شورای شهر برای انتقال نظرات برای این موضوع در مجمع دعوت کنند، بیان کرد: تا قبل از انتخاب شهردار ممکن است در صورت ضرورت در کمیته راهبردی شهر تهران در این خصوص جلسه ای برگزار شود.

 

این نماینده مجلس یادآور شد که وضعیت ترافیک، آلودگی هوا، بافت فرسوده و مشکلات حاشیه نشین های شهر از اولویت های تهران است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد