سارا شیر بیگی خانم گل مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد.

کد خبر: 301853
|
09:05 - 1397/02/23
نسخه چاپی
سارا شیر بیگی خانم گل مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد.
اسلام آباد خبر: مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا که به میزبانی تایلند برگزار شد در حالی با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید که "سارا شیربیگی" بازیکن اسلام آبادی این تیم نیز با زدن 9 گل عنوان خانم گلی این رقابت ها را کسب کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقلازمرصاد اسپورت، تیم ملی فوتسال بانوان ایران عصر امروز (22 اردیبهشت) با درخشش سارا شیربیگی فوتیالیست اسلام آبادی خود 5 بر 2 مقابل تیم قدرتمند ژاپن غلبه و برای دومین بار قهرمان آسیا شد.

شیربیگی در این دیدار به تنهایی سه گل در دقایق 28، 30 و 31 مسابقه برای ایران به ثمر رساند تا در کنار دو گل فرشته کریمی و فهمیه زارعی تیم ایران با اقتدار ژاپن را شکست داده و بر بام فوتسال آسیا بایستد.

بازیکن اسلام آبادی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با سه گلی که در دیدار فینال به ثمر رساند 9 گله شد و در کنار فاطمه اعتدادی دیگر ورزشکار کشورمان و آنا آشیمیرو از ژاپن مشترکا به عنوان خانم گل رقابت های فوتسال قهرمانی 2018 آسیا دست یافت و کفش طلا را از آن خود کرد.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد تیم ایران به دلیل قرار گرفتن در گروهی سه تیمی، یک مسابقه کمتر از ژاپن که در گروهی چهار تیمی قرار داشت، برگزار کرد.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دیدارهای مرحله گروهی برابر ترکمنستان 14 بر صفر و مقابل ازبکستان 9 بر 2 پیروز شد، دیدارهایی که سارا شیربیگی در آن ها موفق به زدن 4 گل برای کشورمان شد.

بانوان فوتسالیست ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چین رفت و در این مسابقه نیز 4 بر 2 پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت، مسابقه ای که بازیکن کرمانشاهی این تیم موفق به زدن یک گل شد.

تیم فوتسال بانوان ایران در دیدار ماقبل فینال نیز با 5 گل که یکی از ان ها توسط شیربیگی به ثمر رسید ویتنام را از پیش رو برداشتند تا به دیدار فینال صعود و در این مرحله نیز با شکست دادن 5 بر 2 ژاپن قهرمان شوند.

پس از مسابقات سال 2015، این دومین عنوان قهرمانی است که بانوان ملی پوش فوتسال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا کسب می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد