قلعه نویی استقلال را خوب آنالیز کرده بود/ هواداران نگران نباشند استقلال با شکست ذوب آهن به مرحله بعد صعود می کند

کد خبر: 301855
|
09:50 - 1397/02/23
نسخه چاپی
قلعه نویی استقلال را خوب آنالیز کرده بود/ هواداران نگران نباشند استقلال با شکست ذوب آهن به مرحله بعد صعود می کند
اسلام آباد خبر: پیشکسوت استقلال با بیان اینکه نبودن مامه تیام در بازی رفت با ذوب آهن تاثیر داشت، گفت: هواداران نگران نباشند استقلال در بازی برگشت به پشتوانه شما هواداران می تواند نتیجه را جبران کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص بازی رفت استقلال مقابل ذوب آهن در چارچوب رقابت های یک هشتم نهایی باشگاه های آسیا اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم که استقلال در اصفهان بازی سختی را پیش رو خواهد داشت، تیم ذوب آهن در نیم فصل دوم شرایط خیلی خوب بدست آورد و توانست نایب قهرمان لیگ شود.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه نبودن مامه تیام در بازی رفت تاثیر داشت، ادامه داد: استقلال در نیمه اول فرصت های خوبی بدست آورد اما نتوانستند خوب استفاده کند.

مظلومی افزود: نیمه دوم استقلال عقب نشست درحالی که در چنین بازی هایی حتی زدن یک گل هم می تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد و حتی اگر استقلال 2 بر 1 بازی را واگذار می کرد شرایط برای بازی برگشت خیلی بهتر می شد چون یک گل در خانه حریف پوئن خیلی خوبی برای استقلال بود.

بازیکن سابق استقلال درباره سبک بازی ذوب آهن در بازی رفت گفت: ذوب آهن نیمه دوم خیلی بهتر روانتر بازی کرد و نشان داد نقاط قوت استقلال را خوب شناسایی و آنالیز کرده است.

وی ادامه داد: قلعه نویی با تغییراتی که در تیمش ایجاد کرد توانست روند بازی را به سود ذوب آهن کند و با ایجاد موقعیت ها دروازه استقلال را تهدید کند که رحمتی با واکنش های خوبی ناجی دروازه استقلال شد.

مربی سابق استقلال افزود: شفر در بازی رفت با ذوب آهن به دنبال این بود که به عنوان میهمان در زمین گلی دریافت نکند و بازی را به تساوی بکشاند تا نتیجه را به بازی برگشت در تهران موکول کند.

مظلومی گفت: استقلال در شروع بازی مهاجم هدف و تخصصی که بتواند مثل "تیام" تمام کننده باشد نداشت اما در ادامه شفر متوجه این موضوع شد و قربانی را به تیم اضافه کرد که به نظ من حتی می توانست یک مهاجم دیگر را هم اضافه کند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به مصدومیت شجاعیان و ابراهیمی تصریح کرد: به نظرم استقلال برای بازی برگشت در وسط زمین حتی با نبود این دو بازیکن کلیدی مشکلی نخواهد داشت چون بازیکنان جانشین خوبی هستند که بتوانند جای آنها را پر کنند. حتی شفر می تواند از چشمی در وسط زمین استفاده کند و با انتقال منتظری به دفاع وسط از خسرو حیدری در کناره ها استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه گلزنی مهمترین دغدغه شفر است ادامه داد: مشکلی اصلی استقلال نبود تیام است، بازیکنی که خیلی خوب از موقعیت ها استفاده می کند و در نبودش استقلال همیشه به مشکل خورده است.

مظلومی با بیان اینکه استقلال این فرصت را دارد که در بازی برگشت مقابل هواداران پر شورش نتیجه را جبران کند، گفت: نبود دو بازیکن دفاع وسط ذوب آهن در بازی برگشت می تواند به نفع استقلال باشد و استقلال باید از این مساله نهایت استفاده را بکند.

وی تاکید کرد: استقلال در بازی برگشت باید آرامش داشته باشد و احساس بازی نکنند و از طرفی هم باید مراقب ضد حملات ذوب آهن باشد چرا که اگر گل بخورد جبرانش خیلی سخت خواهد شد.

مظلومی در پایان افزود: هواداران نگران نباشند استقلال در بازی برگشت به پشتوانه شما هواداران می تواند نتیجه را جبران کند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد