فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 301859
|
11:04 - 1397/02/23
نسخه چاپی
پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی در اسلام آبادغرب به متقاضیان پرداخت شده است.


سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان  در گفتگو بااسلام آباد خبر، با اشاره به اقدامات  بسیج سازندگی شهرستان در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته 71 نفر جهت 8 میلیاردو850 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به بانک معرفی شده اند که 46 نفر از این متقاضیان موفق به اخذ 5 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی در سال گذشته شده اند.

 

 

وی با بیان اینکه؛هدف بسیج سازندگی ارائه تسهیلات مناسب با سود کم در راستای ایجاد اشتغال و افزایش تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: تسهیلات اشتغالزایی در عرصه های پرورش قارچ، مرغ بومی، شترمرغ، بلدرچین، دام سبک و سنگین پرداخت شده است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان با اشاره به سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی ( ۱۷ اردیبهشت ماه) ، سازمان بسیج سازندگی را از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: می توان از آن به‌عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و  مهم کشور یاد کرد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی شهرستان به مناسبت گرامیداشت سالروز این سازمان، 80 سبد کالا را در بین  خانواده های محروم شهرستان که از پیش شناسایی شده اند توزیع نمود.

 

 

سرهنگ خدادادیان گفت: بسیج سازندگی شهرستان  توانسته با تفکر جهادی در عرصه های مورد نیاز  همچون مهارت آموزی به خواهران و برادران بسیجی در رشته های مورد نیاز جامعه و برپایی اردوهای جهادی جهت زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم شهرستان  گام بردارد.

 

 

وی تصریح کرد: با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، روز به روز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر جهادی در بین جوانان ایران اسلامی می باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها