معاون فرماندارشهرستان دالاهو مطرح کرد:

عرضه و تامین کالاهای پر مصرف ماه مبارک رمضان در دالاهو

کد خبر: 301888
|
11:50 - 1397/02/25
نسخه چاپی
عرضه و تامین کالاهای پر مصرف ماه مبارک رمضان در دالاهو
اسلام آبادخبر: معاون فرماندارشهرستان دالاهو نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت را از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار برشمرد و بر لزوم مدیریت جدی و دقیق عرضه و تامین کالاهای پر مصرف در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، کمیته تنظیم بازار شهرستان دالاهو با محوریت ماه مبارک رمضان به ریاست معاون فرماندار و حضور مسئولین ذیربط و سایر مدعوین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

معاون فرماندارشهرستان دالاهو نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت را از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار برشمرد و بر لزوم مدیریت جدی و دقیق عرضه و تامین کالاهای پر مصرف در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

 

 محمدی گفت: لازم است اقلام مصرفی و ضروری مردم در آستانه ماه مبارک رمضان به قیمت دولتی و تعاونی طوری توزیع شود که همه شهروندان امکان تامین اقلام را داشته باشند و اقلام و کالاها با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار عموم قرار بگیرد.

 

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به  ایام مبارک ماه رمضان ممکن است افراد سود جو سعی در  افزایش قیمت کالاها داشته باشند، افزایش قیمت کالاها به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست مگر اینکه موضوع بصورت مصوبه توسط مقامات مربوطه اعلام گردد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد