امحای بیش از 200 دستگاه گیرنده ماهواره در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 301889
|
12:42 - 1397/02/25
نسخه چاپی
امحای بیش از 200 دستگاه گیرنده ماهواره در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: بیش از 200 دستگاه گیرنده ماهواره و تجهیزات دریافت از ماهواره مربوط به پرونده های قاچاق در محوطه دادگستری اسلام آبادغرب امحا شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین قضایی شهرستان بیش از 200 دستگاه گیرنده ماهواره و تجهیزات دریافت از ماهواره مربوط به پرونده های قاچاق در محوطه دادگستری اسلام آبادغرب امحا شد.

 

صادق عزیزی دادستان شهرستان اسلام آبادغرب در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، از امحاء و معدوم سازی بیش از 1000 قوطی مشروبات الکلی و بیش از 10 هزار لوح فشرده حاوی فیلم های مستهجن و مقادیری آلات استعمال مواد مخدر و روان گردان خبر داد.

 

وی با اشاره به آسیب های ماهواره، اظهار کرد: ماهواره سمی است که هر روز اندکی از آن چشیده می شود و نهایتا" مهلک و کشنده است.

 

دادستان شهرستان افزود: لازم است مسئولین فرهنگی در امر اعتلای فرهنگ و سلامت اخلاقی در جامعه بیش از پیش تلاش کنند و هر کدام از مسئولین در هر منصبی که هستند در امر احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر که در جامعه به فراموشی سپرده شده است، در محل خدمت خود کوشا و تاثیر گذار باشند.

 

عزیزی تصریح کرد: بی تفاوتی در استفاده از فضای مجازی نیز به مراتب آسیب شدیدتری نسبت به تجهیزات دریافت از ماهواره را دارد و لازم است ضمن آگاه سازی و اطلاع رسانی دقیق به شهروندان راجع به آسیب های انکار ناپذیر آن، برای استفاده از شبکه های اجتماعی فرهنگ سازی لازم صورت پذیرد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد