بررسی مشکلات مالی و بیمه ای هنرمندان اسلام آباد غرب با حضور قائم مقام صندوق اعتباری هنر کشور

کد خبر: 301912
|
09:40 - 1397/02/27
نسخه چاپی
بررسی مشکلات مالی و بیمه ای هنرمندان اسلام آباد غرب با حضور قائم مقام صندوق اعتباری هنر کشور
اسلام آباد خبر:با حضور منصور وحیدی فر قائم صندوق اعتباری هنر کشور و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر نشست صمیمی پیرامون مشکلات بیمه ای و مالی هنرمندان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور منصور وحیدی فر قائم صندوق اعتباری هنر کشور و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر نشست صمیمی پیرامون مشکلات بیمه ای و مالی هنرمندان برگزار شد. 

 

درابتدای این نشست خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مشکلات هنرمندان اشاره و بیان داشت : اسلام آباد غرب در حوزه فرهنگی و هنری نیازمند توجه بیشتری است و هنرمندان این شهر نیز نیازمند توجه بیشتری هستند.

 

وی افزود : بخش  عمده ای از هنرمندان شهرستان  فاقد پوشش بیمه ای و بیمه تکمیلی هستند و از حمایت صندوق برخوردار نمی باشند و انتظار می رود که صندوق با تایید هنرمندانی که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد هنرمندان این شهر را مورد توجه و حمایت قرار دهد.

 

وی در ادامه بیان داشت : انتظار می رود شهرستان زلزله زده اسلام آباد غرب که صدمات زیادی در زلزله دیده مورد توجه قرار گیرد و این امر مستلزم نگاه ویژه صندوق اعتباری هنر به شهرستان های مظلوم به ویژه اسلام آباد غرب است. 

 

در ادامه این جلسه منصور وحیدی فر  قائم صندوق اعتباری هنر کشور به بیان مشکلات هنرمندان اشاره و بیان داشت : ما به دنبال آن هستیم تا گوشه ای از مشکلات هنرمندان را کاهش بدهیم و با حضور خود در شهرستانها از ظرفیت صندوق به سود مناطق محروم استفاده کنیم. 

 

وحیدی فر گفت : صندوق آمادگی آن را دارد تا در صورت تایید هنرمندان از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نسبت به موضوعات بیمه  ای و سایر موارد اقدام نمایند. 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها