عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس :

در سال های اخیر ذائقه من به محصولات خارجی عادت کرده بود/ به حرمت بیانات مقام معظم رهبری گرایش شدیدی به کالای ایرانی پیدا کرده ام

کد خبر: 301919
|
10:43 - 1397/02/29
نسخه چاپی
در سال های اخیر ذائقه من به محصولات خارجی عادت کرده بود/ به حرمت بیانات مقام معظم رهبری گرایش شدیدی به کالای ایرانی پیدا کرده ام
اسلام آباد خبر:عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: پارچه ایرانی ساخت کارخانه نساجی بروجرد یکی از بهترین نمونه ها در دنیا است همچنین در حوزه محصولات کشاورزی مانند میوه های ایرانی ، پسته و خاویار ایرانی واقعا محشر هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، جهنانبخش محبی نیا عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانادر خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان " حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت:یکی از مشکلات و موانع بزرگ جامعه ما عدم برداشت صحیح از بیانات و نداهای رهبری است همچنین عدم همراهی  قوای سه گانه ما را با مصائب و گرافتاری های مواجه می کند که در شان یک کشور نبوی و حسینی نیست.

عضو فراکسیون ولایی مجلس در پاسخ به این سوال که شما در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصول خارجی را کنار گذاشته اید و چه محصول ایرانی خریداری کردید؟ اظهار داشت: متاسفانه ذائقه بنده در چندین سال گذشته به محصولات خارجی عادت کرده است اما به حرمت بیانات مقام معظم رهبری گرایش شدیدی به کالای ایرانی پیدا کرده ام و به دنبال تغییر ضائقه ام هستم و به  اعضای خانواده ام نیز توصیه می کنم که در خریدهای خود توجه بیشتر به کالای ایرانی داشته باشند.

 

نماینده میاندوآب در مجلس شواری اسلامی در خصوص معرفی یک محصول ایرانی خوب به مردم گفت: پارچه ایرانی ساخت کارخانه نساجی بروجرد یکی از بهترین نمونه ها در دنیا است همچنین در حوزه محصولات کشاورزی مانند میوه های ایرانی ، پسته و خاویار ایرانی واقعا محشر هستند.

وی تصریح کرد: ضعف در برخورد با قاچاق کالا توسط نیروهای متولی در مرز و نظارت ضعیف پارلمان و همچنین طمع کاری بعضی از دستگاه های اجرای باعث می شود نگاه رهبری به حل مسائل غنی سازی نشود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره خصوصیات کالای ایرانی گفت: کالای ایرانی باید کیفیت داشته باشد و از نظرقیمت نیز مصرف کننده را متضررنکند.

وی افزود: تولید کننده ها نیز نباید به دنبال سودحداکثری باشند تا اساس استفاده معقول از تولید ملی را فراهم کنند و انشالله موجب صود آوری های بیشتری خواهد شد.

وی ادامه داد: نهاد های فرهنگی مانند صدا و سیما امراستفاده از کالای ایرانی را به فرهنگ تبدیل کند، متاسفانه  شاهد هستیم که هنوزهم در بعضی از دستگاه های دولتی کالای خارجی خریداری می کنند که سم کشنده برای کالای داخلی است.

انتهای پیام/گ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد