استاندار کرمانشاه خبر داد:

بهره برداری از مدارس بازسازی شده در نقاط زلزله زده تا پاییز امسال

کد خبر: 301925
|
09:41 - 1397/02/30
نسخه چاپی
بهره برداری از مدارس بازسازی شده در نقاط زلزله زده تا پاییز امسال
اسلام آباد خبر: استاندارکرمانشاه از پایان بازسازی مدارس زلزله زده استان تا فصل پاییز امسال خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در نشست پیگیری ساخت و ساز مدارس مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه که با حضور رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه و مجموعه ایشان، مخلصانه در بازسازی مدارس مناطق زلزله‌زده عملکردمطلوبی داشتند.

وی با اشاره به خدمات نیروهای مسلح در امدادرسانی به زلزله زدگان، گفت: عملکرد ارتش و سپاه در امدادرسانی به زلزله‌زدگان به ویژه در مبحث امداد و نجات درخشان و قابل تقدیر بود.

استاندار کرمانشاه اشاره ای نیز به بازسازی مدارس نقاط زلزله زده داشت و افزود: خیرین مدرسه ساز در کمک به ساخت مدارس در مناطق زلزله‌زده خیلی خوب پای کار آمدند.

وی ادامه داد: تا شروع فصل پاییز ۹۷ مدارس جدید در مناطق زلزله‌زده ساخته خواهد شد که موجی از امید در میان دانش آموزان ایجاد خواهد کرد.

رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشورنیز در این دیدار گفت: از استاندار کرمانشاه سپاسگزاری می کنیم. همه مطلع اند که این مرد بزرگ و همکاران ایشان شبانه روز و تمام وقت در تلاش اند تا مشکلات مردم در مناطق زلزله‌زده را حل کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد