توسط فرمانده سپاه اسلام آبادغرب صورت گرفت:

تجلیل از ورزشکار بسیجی سارا شیربیگی خانم گل فوتسال بانوان آسیا +تصاویر

کد خبر: 301939
|
12:20 - 1397/02/31
نسخه چاپی
تجلیل از ورزشکار بسیجی سارا شیربیگی خانم گل فوتسال بانوان آسیا +تصاویر
اسلام آبادخبر: باحضور فرمانده سپاه شهرستان از بانوی ورزشکار بسیجی اسلام آبادی عضو تیم ملی فوتسال بانوان کشور و خانم گل فوتسال بانوان آسیا تجلیل بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب از سارا شیربیگی بانوی ورزشکار بسیجی عضو پایگاه بسیج حضرت زهرا(س) حوزه حضرت ام البنین(س) تجلیل بعمل آورد.

 

سرهنگ خدادادیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، در معیت هیئت همراه؛ سرگرد شوهانی مسئول بازرسی سپاه شهرستان، سروان خانی مسئولی تربیت بدنی سپاه شهرستان، سرکار خانم حیرانی پور مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان، سرکار خانم رحمتی فرمانده حوزه ام البنین(س) و شیهان مهدی فتاحی از قهرمانان بسیجی پیشکسوت ایران و جهان در رشته رزمی با حضور در منزل پدری سارا شیربیگی بانوی ورزشکار بسیجی اسلام آبادی عضو تیم ملی فوتسال بانوان کشور و خانم گل فوتسال بانوان آسیا از وی تجلیل بعمل آوردند.

 

 

سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، کسب عنوان  خانم گل فوتسال آسیا را به این ورزشکار بسیجی و خانواده ایشان تبریک گفت.

 

وی با بیان توصیه هایی عنوان کرد: با کسب این مقام ها اکنون وظیفه این خواهر ورزشکاربسیجی سنگین تر شده است، لذا باید مراقب دشمن درونی و دشمن بیرونی بود، دشمن درونی(شیطان) باعث ایجاد غرور و تنزل انسان می شود و دشمن بیرونی بر روی جوانان و قهرمانان ما کار می کند تا عزتی را که بدست آورده اند را از ایشان بگیرد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاطرنشان کرد: این باعث افتخار است که یک دختر ورزشکار از یک شهرستان محروم بدون هیچ پشتیبانی و نفوذی در جامعه ورزش، به درجه و مقامات بالای ملی دست پیدا کند و خداوند می خواهد ثابت کند که همه کارها بدست قدرت لایزال الهی است، لذا خداوند بلند مرتبه دست شما را گرفت و عزت به شما داد.

 

وی با اشاره به اهمیت حفظ حجاب افزود: خداوند می تواند عزت شما را تقویت کند و همیشگی نماید، مگر اینکه خود شما نخواهید، چون خداوند بخاطر حجاب تان و دعای پدر و مادر به شما کمک کرده لذا باید مراقب باشید که غرور شما را وسوسه نکند و از ارزش هایی مانند حجاب که باعث بدست آوردن عزتی والا برای شما بوده اند، عدول نکنید.

 

سرهنگ خدادادیان ضمن آرزوی موفقیت و تندرستی برای این بانوی ملی پوش بسیجی تصریح کرد: لقب بسیجی بودن در کنار باحجاب بودن شما بانوی ورزشکار یک ارزش والای دیگر است که انشاءالله در حفظ آنها تلاش کنید.

 

در پایان این دیدار فرمانده سپاه شهرستان با اهدای لوح تقدیر از بانوی ورزشکار بسیجی سارا شیربیگی خانم گل فوتسال بانوان آسیا تجلیل نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد