مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه خبر داد:

اهدای 9 سکه به خانم گل فوتسال آسیا/ سارا شیربیگی استخدام می شود

کد خبر: 301942
|
09:42 - 1397/03/02
نسخه چاپی
اهدای 9 سکه به خانم گل فوتسال آسیا/ سارا شیربیگی استخدام می شود
اسلام آبادخبر: مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه با اعلام خبر اهدای 9 سکه به خانم گل فوتسال آسیا بمناسبت ۹گل زده، گفت: قول استخدام سارا شیربیگی را حل کردم.

به گزارشاسلام آباد خبر، روز گذشته مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه به همراه جمعی از مسئولین اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه با سفر به شهرستان اسلام آبادغرب با حضور درمنزل “سارا شیربیگی”خانم گل فوتسال آسیا ضمن دیدار از وی تجلیل کرد.

 

پایگاه خبری جهان ورزشی به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه نوشت: در این دیدار ارسلان حسینی با اهدا یک جلد کلام الله مجید لوح تقدیر ۹شاخه گل و ۹ ربع سکه بهار آزادی بمناسبت ۹گل زده توسط خانم گل فوتسال آسیا از وی تجلیل کرد.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، پس از این دیدار ارسلان حسینی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه با حضور در شورای اداری اسلام آبادغرب که به منظوربرنامه ریزی لازم برای تجلیل از سرکار خانم ساراشیربیگی بازیکن ارزنده تیم ‌ملی فوتسال بانوان و خانم گل فوتسال آسیا برگزار شده بود حضور پیدا کرد.

 

حسینی با اعلام خبر اهدای "9 سکه" به خانم گل فوتسال آسیا به پاس ۹گل زده، گفت: خانم شیربیگی مدالش را برای کل ایران آورده و این کار بزرگ و ارزشمندی است، چون خانم گل فوتسال آسیا شدن  بدون امکانات و با محرومیت کار راحتی نیست.

 

وی افزود: قول استخدام ایشان را حل کرده ام و ایشان را استخدام می کنیم تا ورزش کند و برای استان کرمانشاه و کشورمان افتخار آفرینی نماید.

 

گفتنی ست؛ مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در جمع مدیران شهرستان اسلام آبادغرب، اهدای "9 سکه"  که در واقع 9 سکه تمام بهار آزادی را معنی  می نمود، اعلام کرد، اما روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه ۹ ربع سکه بهار آزادی را به رسانه ها اعلام نموده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد