اقبالی: اردوی ترکیه آخرین فرصت کی روش است/ صعود به مرحله بعدی جام جهانی دور از تصور است

کد خبر: 301945
|
12:05 - 1397/03/02
نسخه چاپی
اقبالی: اردوی ترکیه آخرین فرصت کی روش است/ صعود به مرحله بعدی جام جهانی دور از تصور است
اسلام آباد خبر: مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: کی روش در چند سال حضورش در فوتبال ایران چندان کار خاصی برای فوتبال ما نکرده، تنها کار او در این سالها رایزنی برای آوردن بازیکنان لژیونر شاغل در بیرون از کشور بوده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، مسعود اقبالی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نارضایتی کی روش از برنامه آماده سازی تیم ملی اظهار داشت: وقتی سرمربی تیم ملی انتخاب شد حتما قبل از بستن قرارداد از مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور آگاه شده است و مربی مثل کی روش هم که یک مربی حرفه ای و مطرحی است قبل از بستن قرارداد و آمدن به ایران تحقیقاتی را در مورد شرایط ایران داشته است.

وی ادامه داد: از طرفی در کشوری مثل ایران که فوتبال غیرحرفه ای دارد و حتی آماتور هم نیست مسلما تنش ها و تضادهایی هم به وجود می آید و کی روش با توجه به آگاهی از این موضوع نباید گلایه و شکایتی از نحوه برنامه ریزی ها داشته باشد بلکه باید پذیرای اینطور مسائل و صحنه ها باشد.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: عدم هماهنگی ها و اجرا نشدن خواسته های سرمربی گاها باعث شد کی روش از تفکرات حرفه ای خودش استفاده کند تا به منافع مد نظرش برسد بنابر این هرگاه تعللی از سوی فدراسیون می شود تنش هایی ایجاد می شود که در ادامه واکنش هایی هم از سوی سرمربی بدنبال خواهد داشت که به نظر من زیبنده سرمربی تیم ملی نیست.

اقبالی درباره وضعیت فعلی تیم ملی گفت: به نظرم تیم ملی در شرایط خیلی خوبی نیست کما اینکه در مقابل تیم امید ازبکستان هم چیز خاصی از تیم ملی ندیدم و یک بازی ناهماهنگ و ضعیفی را مقابل ازبکستان به نمایش گذاشتند.

مدرس کنفدراسیون آسیا در ادامه با بیان اینکه اردوی ترکیه آخرین فرصت است برای اینکه تیم ملی واقعی را ببینیم، افزود: کی روش در اردوی ترکیه باید حرف اول و آخرش را بزند و آنجا هرچه که قرار است در جام جهانی رخ دهد را به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه کی روش از عدم آمادگی بازیکنان احساس خطر کرده است، گفت: امیدوارم تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کند و ببازد، خدا نکند بد بازی کند و بد ببازد.

اقبالی در ادامه تصریح کرد: صعود به مرحله بعدی در جام جهانی کمی دور از تصور است چون در پست های هافبک دفاعی و دفاع میانی بازیکنان خیلی آماده مثل جام جهانی قبل را نداریم.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد: کی روش در چند سال حضورش در فوتبال ایران چندان کار خاصی برای فوتبال ما نکرده، تنها کار او در این سالها رایزنی برای آوردن بازیکنان لژیونر شاغل در بیرون از کشور بوده است به عنوان مثال آقای بیت آشور که اصلا نمی دانیم چه کیفیتی دارد و آیا توانایی این را دارد که جای وریا غفوری را قرار بگیرد.

اقبالی افزود: در کل به عنوان مدرس فوتبال کنفدراسیون، مربیان داخلی را برای تیم ملی بهتر می دانم به شرط اینکه حمایت های همه جانبه ای از سوی تشکیلات فوتبال از آنها انجام شود، مثل حمایت هایی که در این چند سال از کی روش شد.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: کی روش از زمانی که به فوتبال ما آمده هر چه خواسته و گفته را فدراسیون قبول و برآورده کرده است و از همین طریق توانسته مدیریت خودش را تحمیل کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان با تاکید بر اینکه باید یک رنسانس فکری و فرهنگی در فوتبال ایران ایجاد کنیم، افزود: اگر تغییر ریشه ای در فوتبال ایجاد نکنیم همیشه با چنین مشکلاتی مواجه خواهیم بود که زیبنده فوتبال ما نیست، فوتبال حال حاضر ما رابطه ای است و افرادی که هیچ ربطی به ورزش ندارند در فوتبال حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد