برادر شهیدان اکبر و عباس روندی:

کاروان های راهیان نور باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود

کد خبر: 301953
|
13:39 - 1397/03/03
نسخه چاپی
کاروان های راهیان نور باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود
برادر شهیدان اکبر و عباس روندی گفت: اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی که محل مجاهدت ها و رشادت های دلاورمردان و عاشقان بی ادعا است باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، خبرنگار افتخاری این پایگاه خبری در مناطق عملیاتی غرب کشور(بازی دراز) گفتگویی را با  برادر شهیدان اکبر و عباس روندی انجام داده که به سمع و نظر شما مخاطبین گرامی می رسد؛


مدیر آموزشگاه پسرانه دکتر محمد باقر هوشیار استان کرمانشاه گفت:  همین یک جمله تاریخی سید شهید بهشتی  که فرمود:عرفان واقعی خانقاهش بازی دراز است کاملا این مکان را به جهانیان معرفی می کند ،سرزمین مقدسی که محل عروج ملکوتیان و هزاران کبوتر سبکبال شد تا بازی دراز کربلای غرب ایران در دل ها و ذهن ها حک شود.

 


رضا روندی در گفتگو با خبرنکاراسلام آباد خبر، در مورد حرکت عظیم کاروان های راهیان نور این گونه گفت:اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی که محل مجاهدت ها و رشادت های دلاورمردان و عاشقان بی ادعا است باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

 


جوانانی که با حفظ و حراست از سرزمین مقدس خود پا به میدان کارزار گذاشتند و جان عزیزشان را تقدیم اسلام و امنیت این مرزو بوم نمودند مسلما بر جوانان و اینده سازان کشور  تاثیر دارد.


وی خاطرنشان کرد:نقش بی بدیل زنان جامعه ی ما درر دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و اگر حمایت و تشویق مادران و همسران شهدا نبود این دفاع هشت ساله اینگونه مقدس نمی شد.


زنان ما زینب وار همدوش رزمندگان کاری زینبی کردند.در این برهه از زمان و در جنگ نرمی که گریبان گیر کشور شده زنان ما با تاسی و الگو قرار دادن حضرت فاطمه س با حفظ حجاب و ولایت مداری می توانند دنباله رو امامان و شهدا باشند و به دشمنان ثابت کنند که در پیشبرد اهداف کشورشان نقش افرین هستند.


برادر شهیدان اکبر و عباس روندی عنوان کرد:اصلی ترین مشخصه رهرو بودن راه شهدا در ولایت پذیری و ولایت مداری ما خلاصه می شود و شهدا عملا این را اثبات کردند .


ما وظیفه داریم با بصیرت و مطیع ولی امر بودن راه و روش آنها را ادامه و از دستاوردهایشان حفاظت کنیم.


روندی در ادامه افزود:همه جوانان ما یک مسیر و یک سمت واحد را نرفتند و برخی از آنان متاسفانه به سمت دنیاطلبی سوق پیدا کرده اند و لذت های زود گذرزندگی دنیوی را به معنویات ترجیح داده اند.


وی خاطرنشان کرد:همین یک جمله تاریخی سید شهید بهشتی که فرمود:عرفان واقعی خانقاهش بازی دراز است کاملا این مکان را به جهانیان معرفی می کند،سرزمین مقدسی که محل عروج ملکوتیان و هزاران کبوتر سبکبال شد تا بازی دراز کربلای غرب ایران در دل ها و ذهن ها حک شود.


مدیر آموزشگاه پسرانه دکتر محمد باقر هوشیار استات کرمانشاه در پایان عنوان کردانتظار دیدار عزیزی سفر کرده که سال ها او را ندیده ای بسیار سخت است ولی اگر این دوری به وصال بینجامد بسیار شیرین است.


شهید عباس مفقودالاثر بود و بعد از سال ها دوری بازگشت و بر  ما خاکیان منت نهاد او از سفر پرنور خود به سوی شهر امد تا چشمان  منتظر مادرم را پرنور  و قلبش را تسکین دهد.


پایان پیام/

گفتگو از سارایی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد