کی روش: در گروه مرگ هستیم/ هدفمان صعود از مرحله گروهی است

کد خبر: 301959
|
14:05 - 1397/03/03
نسخه چاپی
کی روش: در گروه مرگ هستیم/ هدفمان صعود از مرحله گروهی است
اسلام آباد خبر: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با رسانه های ترکیه ای هدف تیمش را در جام جهانی صعود به مرحله حذفی این رقابت ها عنوان کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازخبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برایجام جهانی2018روسیه آماده می کند، برای انجام دیداری تدارکاتی در ترکیه به سر می برد تا روز 28 می (دوشنبه) برابر این تیم قرار بگیرد.کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان پیش از دیدار با تیم ملی ترکیه در مصاحبه با رسانه های مختلف ددرباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

کی روشدر این مصاحبه گروه دوم جام جهانی متشکل از ایران،اسپانیا ،پرتغال و مراکش را گروه مرگ نامید اما در عین حال عنوان کرد هدف شاگردانش صعود از مرحله ی گروهی است.
سرمربی کشورمان با اشاره به این که از غیبت تیم ملی ترکیه در جام جهانی متعجب شده گفت: ترکیه همیشه تیم ملی قدرتمندی داشته و در گذشته دستاوردهای مهمی کسب کرده است. اینکه آنها نتوانستند به جام جهانی برسند مرا متعجب کرد. متأسفم که یک کشور فوتبالی بزرگ در جام جهانی 2018 حضور ندارد.من بازی با ترکیه را آزمونی جدی برای خودمان می بینم. من فکر می‌کنم در بازی پیش‌ِرو تیمی قدرتمند از ترکیه خواهیم دید چون آنها یک تیم هستند. از فدراسیون ترکیه هم که امکان برگزاری این بازی را فراهم کرد، تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم ملی کشورمان در مورد گروه ایران در جام جهانی 2018 روسیه نیزگفت: گروه ما در جام جهانی گروه خیلی دشواری است. گروه ما گروه مرگ است ،ما با رقبای سرسختی رو برو خواهیم شد اما هدف ما حضور در مرحله حذفی است . ما برای رسیدن به این هدف هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد. تنها هدف ما نوشتن تاریخ با صعود از گروه‌مان است که در حال حاضر غیرممکن به‌نظر می‌رسد اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.تنها هدف ما رسیدن به دور بعد خواهد بود.

کی‌روشدر ادامه این گفت‌وگوپرتغالرا از بخت های قهرمانی دانست و گفت: پرتغال قهرمان دوره اخیر جام ملت‌های اروپاست. و آخرین قهرمان اروپا همیشه یک قدم جلوتر از آلمان، فرانسه، اسپانیا است. فکر می کنم این بار آنها خیلی قدرتمند هستند و البته تیم برزیل هم مدعی قهرمانی است زیرا آنها به دنبال از دست دادن قهرمانی جام جهانی در خاک خود این بار می خواهند با فراموش کردن گذشته قوی تر ظاهر شوند . انگلیس و آرژانتین و سوئیس هم تیم‌های قدرتمندی دارند و به‌نظرم قهرمان از بین اینها خواهد بود که تأکید می‌کنم چهار تیم اول شانس بیشتری دارند. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید دایناسورها همیشه به‌دنبال پیدا کردن بهترین غذاها هستند. جام جهانی هم همینطور است، رقابت بزرگی برای کسب جام شاهد خواهیم بود.

کی روشدر پایان در پاسخ به این سئوال کهمسیبهتر است یارونالدو، گفت: فکر می کنم مقایسه این دو بازیکن باهم عادلانه نیست.آنها بهترین بازیکنان دنیا هستند. این مقایسه مانندمقایسه ی یک شاهزاده با یک پادشاه است. دنیای فوتبال به شاهزاده ها و پادشاهان زیادی مانند مسی،رونالدو و صلاح، نیاز دارد. دنیای فوتبال با مشارکت این شاهان و شاهزادگان بسیار زیبا می شود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد