خسرو تمری در گفتگو با اسلام آباد خبر عنوان کرد:

با مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب کارگروه رسانه و فرهنگ عمومی تشکیل می شود

کد خبر: 301969
|
10:10 - 1397/03/05
نسخه چاپی
با مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب کارگروه رسانه و فرهنگ عمومی تشکیل می شود
اسلام آباد خبر: خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب از تشکیل کارگروه رسانه و فرهنگ عمومی برای ارتقاء فرهنگ عمومی شهرستان خبر دارد.

خسرو تمری دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با اسلام آباد خبربا اشاره به اهمیت رسانه در ارتقاء شاخصه های توسعه بیان داشت : از انجا که نقش رسانه ها در حوزه فرهنگ عمومی یک نقش تاثیر گذار و حیاتی است تشکیل کارگروه رسانه و فرهنگ عمومی می تواند بستر ساز پویایی فرهنگ عمومی شهرستان باشد.

 

وی گفت : به زودی کارگروه رسانه و فرهنگی عمومی به عنوان زیرمجموعه شورای فرهنگ عمومی تشکیل خواهد شد و از همه علاقه مندان به حوزه رسانه و فرهنگ عمومی دعوت خواهد شد در این کارگروه حضور موثر داشته باشند.

 

وی در ادامه افزود : این کارگروه با هدف بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای اصلاح رفتارها در حوزه عمومی و ارتقاء فرهنگ عمومی و تقویت باورهای دینی و ارزشی جامعه تشکیل می شود.

 

تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب بیان داشت: رسانه ها مهمترین ابزار فرهنگ سازی و مهمترین ابزار برای ارتقاء فرهنگ عمومی هستند و بدون رسانه ها نمی توان بسترهای ارتقاء فرهنگ عمومی را فراهم ساخت.

 

وی در پایان گفت: این کارگروه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب در روز چهارشنبه 97/02/02 به تصویب اعضاء شورای فرهنگ عمومی شهرستان رسیده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد