استاندار کرمانشاه:

وضعیت کسب‌وکار در کرمانشاه بسیار اسفناک است

کد خبر: 301976
|
01:48 - 1397/03/06
نسخه چاپی
وضعیت کسب‌وکار در کرمانشاه بسیار اسفناک است
اسلام آباد خبر: استاندار کرمانشاه گفت: وضعیت کسب و کار در کرمانشاه بسیار اسفناک است و بانک‌ها باید با فعالان بخش خصوصی همکاری کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند شامگاه عصر امروز شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد ما در ایران و استان بانک محور است و باید بانک ها و بخش خصوصی با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

 

وی افزود: بسیاری از بخش های خصوصی از نوع درجه ۲ هستند و نیاز به تسهیلات دارند لذا باید مشکلات و موانع بر سر راه آنها حل و فصل شود که اگر غیر از این باشد همه استان ممکن است درگیر شوند.

 

استاندار کرمانشاه وضعیت کسب و کار استان را بسیار اسفناک عنوان کرد و بیان داشت: یکی از دلایل این وضعیت، روند دشوار جهت دریافت تسهیلات بانکی در استان و همچنین غیرمنطقی بودن برخی از شرایطی که بانک ها برای پرداخت وام به کارآفرینان است.

 

 وی اظهار داشت: همچنان که ما در مقابل اشتغال مسئول هستیم قوه قضاییه هم مسئول است چون مقام معظم رهبری بر مباحث اقتصاد مقاومتی و اشتغال تاکید دارند و هیچ کس نمی تواند خلاف آن عمل کند.

 

بازوند تصریح کرد: به دلیل تحریم های حاکم و یا رکود، بخش خصوصی در کشور دچار آسیب های اجتناب ناپذیری شده اند لذا بانک ها باید این شرایط را درک کنند و با فعالان بخش خصوصی همکاری کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد