مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب مطرح کرد:

حضور جهادی روحانیون مبلغ در روستاهای و مناطق محروم اسلام آباد غرب

کد خبر: 301982
|
15:10 - 1397/03/06
نسخه چاپی
حضور جهادی روحانیون مبلغ در روستاهای و مناطق محروم اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: هدایت مردم وظیفه ذاتی انبیاء و معصومین(علیهم السلام)بوده و حوزه های علمیه همان مسیر را دنبال می کنند وتبلیغ دین خدا رسالت امروز طلاب و روحانیت است.

 حجت الاسلام کرمی نیا مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، از حضور جهادی اساتید و طلاب مبلغ در روستاها و مناطق محروم اسلام آباد غرب خبر داد و اظهار داشت: خداوند در سوره فصلت آیه 33 می فرماید: «وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلاً مِّمَّن دَعَا إِلَى اللهِ وَعَمِلَ صَلِحًا و َقَالَ إِنَّنِي مِنَ الْمُسْلِمِينَ؛ وکیست خوش گفتارتر از آن کس که به سوی خدا دعوت نماید و کار نیک کند و گوید: «من ‏‏در برابر خدا از تسلیم شدگانم».

 

وی با بیان اینکه؛ این آیه  خوش گفتاری را یکی از صفات مبلغین دانسته که باید با تشنگان معرفت دینی بصورت اصولی برخورد نمود، افزود: داعیان الی الله باید در برابر خدا تسلیم بوده تا بتوانند دین الهی را گسترش دهند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب اظهار داشت: اساتید و طلاب حوزه علمیه اسلام آباد غرب بر خود تکلیف دیدند که در راستای نشر و گسترش احکام دین خدا در مناطق و روستاهای محروم  فعالیت جدی داشته باشند.

 

وی افزود: هدایت مردم وظیفه ذاتی انبیاء و معصومین(علیهم السلام)بوده و حوزه های علمیه همان مسیر را دنبال می کنند وتبلیغ دین خدا رسالت امروز طلاب و روحانیت است.

 

حجت الاسلام کرمی نیا با تاکید بر اهمیت این حرکت جهادی اظهار کرد: اساتید حوزه هر پنجشنبه برای نماز مغرب و عشاء به روستاها اعزام می شوند و از نزدیک شاهد مشکلات شرعی و اجتماعی مردم می شوند.

 

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از موفقیت مبلغین در عزیمت به روستاها، گفت: استقبال چشمگیر مردم باعث شد که این سنت حسنه بیشتر و جدّی تر صورت بگیرد که الحمدلله ده نفر از اساتید مدرسه به ده روستا اعزام شدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد