فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب خبر داد:

رشد ۵۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در اسلام آبادغرب/ قدردانی از همکاری مردم با پلیس

کد خبر: 301993
|
12:42 - 1397/03/07
نسخه چاپی
 رشد ۵۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در اسلام آبادغرب/ قدردانی از همکاری مردم با پلیس
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از رشد ۵۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی ۲ ماهه ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از رشد ۵۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی ۲ ماهه ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در خصوص بحث سرقت نیز اظهار داشت: در ۲ ماه سپری شده از سال جاری شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی کیف قاپی و ۷۵ درصدی سرقت موتورسیکلت نیز بوده ایم.

 

وی ادامه داد: همچنین در این مدت سرقت محتویات خودرو ۳۶ درصد، سرقت خودرو ۳۳ درصد، اماکن خصوصی ۲۵ درصد و سرقت از منزل ۲۰ درصد نیز کاهش داشته است.

 

سرهنگ سرتیپ نیا همچنین از کشف ۶۴ فقره سرقت در شهرستان اسلام آبادغرب طی ۲ ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: در این راستا ۳۳ سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.  

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در هفته گذشته همچنین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پلمپ قلیان سراهایی که تحت عنوان قهوه خانه سنتی فعالیت می کردنند، اجرا شد.

 

وی ادامه داد: طی یک عملیات و با هماهنگی مقام قضائی ۵ قلیان سرا پلمپ و تعداد ۸۶ عدد قلیان نیز کشف شد.

 

سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، از همکاری مردم با پلیس قدردانی کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد