در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش بطحایی به اجرا شدن بخش‌هایی از سند 2030 در مدارس کشور

کد خبر: 302009
|
09:41 - 1397/03/09
نسخه چاپی
واکنش بطحایی به اجرا شدن بخش‌هایی از سند 2030 در مدارس کشور
اسلام آباد خبر: وزیر آموزش و پرورش به اجرا شدن بخش‌هایی از سند 2030 در مدارس کشور واکنش نشان داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو باخبرنگار دولتگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خبرهایی که حاکی از اجرایی شدن بندهایی از سند 2030 در برخی مدارس کشور است، اظهار کرد: گزارش‌هایی در مورد اجرایی شدن سند 2030 و مفاد آن، به ما رسید که بلافاصله وارد عمل شدیم و تذکرات مکرری هم به عوامل اجرایی دادیم.

 

وی با بیان اینکه مواردی که از اجرایی شدن این سند گزارش شده، بسیار کم بوده است، افزود: با سرعت عمل و حساسیتی که بنده و ادارات کل آموزش و پرورش در این باره داشتیم، بلافاصله ادامه کار متوقف شد.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت:  شواهدی که درباره اجرای برخی مفاد این سند به ما رسید در ماههای اخیر نبوده بلکه مربوط به ماههای گذشته است.

 

بطحایی خاطرنشان کرد: ممکن است در جایی حتی اسم سند 2030 مطرح نباشد؛ اما برنامه‌های منتسب به آن اجرا شود، بنابراین جلوی کار را گرفتیم و متوقف کردیم.

 

وی تاکید کرد: از همه کسانی که مصادیقی درباره اجرایی شدن این سند دارند، درخواست می‌کنم گزارش خود را ارائه دهند تا بلافاصله جلوی آن را بگیریم.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما از طریق بخشنامه‌هایی تذکرات در این زمینه را داده‌ایم و حتی نظارت‌های ویژه و دوره‌های آموزشی هم داشته‌ایم لذا اگر تخلفی صورت گرفته باشد حتما پیگیری می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد