مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلام‌ آباد غرب:

امام خمینی‌ (ره) به مظلومان جهان عزت و هویت بخشید

کد خبر: 302039
|
09:28 - 1397/03/13
نسخه چاپی
 امام خمینی‌ (ره) به مظلومان جهان عزت و هویت بخشید
اسلام آباد خبر: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلام‌ آباد غرب گفت: امام خمینی‌ (ره) شخصیت برجسته تاریخ معاصر است و به مظلومان و محرومان جهان عزت و هویت بخشید.

به گزارشاسلام آباد خبر، خسرو تمری اظهار داشت: امام خمینی‌ (ره) شخصیت برجسته تاریخ معاصر است و به مظلومان و محرومان جهان عزت و هویت بخشید.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلام‌آباد غرب افزود : امام خمینی‌(ره) شخصیتی جهانی است، لذا باید محور و اصلی‌ترین مباحثی که در مورد حضرت امام خمینی (ره) مطرح می‌شود شاکل جهانشمول داشته باشد و حصر کردن اندیشه و راه امام در محدوده سرزمینی مشخص خودداری کرد.

 

وی ادامه داد‌: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) یک جریان و انقلاب جهانی بود که جهان را نظاره‌گر خود کرد و ساختار قدرت جهانی را به هم ریخت و لذا می‌بینیم مدعیان مکاتب غربی هر کدام به نوعی دنبال تحلیلی از انقلاب ایران به فراخور مکاتب خود هستند.

 

تمری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی رخ داد که اندیشمندان جهان تفکر معنوی را تفکری منزوی و باطل شده قلمداد می‌کردند و جایگاه و شانی برای دین در مناسبات اجتماعی به ویژه مناسبات سیاسی و انقلابی قائل نبودند و باور شکل‌گیری انقلابی  دینی برای آن‌ها پیچیده بود.

 

وی اظهار داشت‌: رویکرد جهانی انقلاب ایران از همان ابتدا در اندیشه امام (ره) موج می‌زند و این رویکرد را در حمایت از مظلومیت  فلسطین در دوران مبارزه شاهد هستیم.

 

تمری گفت: امام خمینی‌(ره) را جزو معدود شخصیت‌های تاریخی عنوان کرد که تاریخ در مقابل عزت نام او سرتعظیم فرود آورده است و به بزرگی از او نام می‌برد و امروزه هم ملت‌های انقلابی منطقه در مبارزات خود راه امام (ره) را سرلوحه خود قرار داده‌اند.

 

‌وی بیان کرد‌: امروز که امام راحل (ره) در بین ما نیست راه و اندیشه او با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری تداوم پیدا کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخلاف تمام دسیسه‌ها و توطئه های دشمنان به راه خود ادامه می‌دهد.

 

حفظ نام و راه امام یک وظیفه است و سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی‌(ره) فرصت مناسبی است تا به جزئیات نقش امام‌ (ره) در تاریخ معاصر اشاره شود.

 

تمری در پایان اظهارداشت: اگر امام راحل (ره) نبود معلوم نبود امروز ملت ایران و حتی ملت‌های محروم و مظلوم جهان در چه وضعیتی بودند و لذا باید امروز به قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران و ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران افتخار کرد که در این مسیر پرپیچ و خم تاریخی با همه دسیسه‌ها، مخالفت‌ها و توطئه‌ها با اقتدار به پیش می‌رود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها