فرماندار اسلام آبادغرب:

روز قدس نماد وحدت ملی و نماد مسالمت آمیز روز ادیان است/دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

کد خبر: 302053
|
11:13 - 1397/03/17
نسخه چاپی
 روز قدس نماد وحدت ملی و نماد مسالمت آمیز روز ادیان است/دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آباد غرب گفت: روز قدس نماد وحدت ملی و نماد مسالمت آمیز روز ادیان است

به گزارشاسلام آباد خبر، افشین کریمی در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران و مسئولین شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اهمیت این روز بیان داشت : روز قدس نماد وحدت ملی و نماد مسالمت آمیز روز ادیان است.

 


وی افزود: موضوع قدس که به عنوان نماد مطرح است وتوسط حضرت امام (ره) مطرح شد و انقلاب اسلامی ایران آن را در عرصه بین الملل دنبال می کند هم از نگاه انسانی و هم از نگاه حقوق بشر قابل پیگیری است و لذا یک موضوع مدرن است.

 


فرماندار شهرستان بیان کرد: فلسطین یک کشور مستقل بود که جایگاه آن در عهدنامه ها و روابط بین الملل مشخص بود و لذا امروز کسی حق ندارد بجای ملت فلسطین تصمیم بگیرد و ماهیت یک کشور را از بین ببرد چرا که فلسطین کشوری دارای تمدن و عضو مجامع بین الملل بود.

 


وی عنوان کرد : جریانی که امروز با تجاوز گری به فلسطین حاکم است صهیونیزم است که داری روحیه نژادپرستی و خودپرستی است و این جریان هنوز نتوانسته است در سطح منطقه به صورت واقعی برای خود جایگاهی دست و پا بکند.

 


کریمی افزود: امروز اسرائیل نیازمند امنیت است لذا آمریکا با همکاری برخی حاکمان غیر مردمی منطقه از جمله عربستان به دنبال تامین امنیت اسرائیل هستند و برای این کار در تلاش هستند با ایران هراسی و فروش تسلیحات به کشورهای عربی و غیر مردمی منطقه و ایجاد اختلاف و تشتت بین امت اسلامی به این مهم دست یابند.

 


وی افزود : روز قدس نماد وحدت است و شیعه  و سنی نمی شناسد،  لذا این روز می تواند به عنوان مسالمت آمیز روز تمام ادیان باشد اما تشتت بین جهان اسلام باعث شد که امروز آمریکا به راحتی قدس را پایتخت جهان اسلام بکند.

 


فرماندار اسلام آباد غرب گفت: همه باید یک صدا را سر دهیم و مردم و مسئولین باید ید واحده باشند و از از شعارها و مباحثی که باعث اختلاف و تضعیف این روز بزرگ که یادگار امام (ره) است خودداری کرد.

 


فرماندار اسلام آباد غرب ضمن دعوت از آحاد و اقشار مردمی بر همکاری و همراهی تمامی دستگاهها و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

 


در این جلسه مقرر شد مراسم راهپیمایی روز قدس در روز جمعه 18 خرداد راس ساعت 12 از میدان امام به طرف بانک کشاورزی و سپس به سمت مصلی نمازجمعه اسلام آبادغرب برگزار شود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد