مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه خبر داد:

ابلاغ افزایش 13 درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه از امروز +نرخ‌نامه جدید

کد خبر: 302092
|
09:42 - 1397/03/22
نسخه چاپی
ابلاغ افزایش 13 درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه از امروز +نرخ‌نامه جدید
اسلام آباد خبر: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: نرخ کرایه تاکسی در سال 97 با میانگین حدود 13 درصد افزایش نسبت به سال قبل، به تصویب شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری رسید.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مرصاد با اشاره به اینکه لایحه پیشنهادی افزایش کرایه تاکسی چندی پیش در صحن علنی شورای شهر تصویب و به فرمانداری ارسال شد، اظهار کرد: با تأیید این مصوبه توسط فرمانداری، نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در سال ۹۷ از روز چهار شنبه 23 خردادماه اجرا خواهد شد.

 

وی بیان داشت: نرخ کرایه تاکسی را هرساله مطابق با تورم و رعایت سایر جوانب افزایش می‌دهیم چرا که تاکسیرانان نیز مشکلات بسیاری دارند و باید امرار معاش داشته باشند.

 

سلیمانی با بیان اینکه در حدود 10 هزار برچسب نرخ کرایه ٩٧ تاکسی‌ها در آینده نزذیک چاپ و توزیع می‌شود، گفت : این برچسب‌ها که بر روی شیشه جلوی تاکسی‌ها نصب خواهد شد، مبنای جدید پرداخت کرایه‌ها در سال جاری است.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر داری کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان برای اطلاع از نرخ‌های سال ۹۷ علاوه بر برچسب‌های کرایه در تاکسی‌ها ، تابلوهای خطوط ، نشریات ،صدا و سیما نیز می‌توانند به سایت سازمان تاکسیرانی به آدرسkermanshahtaxi.irنیز مراجعه کنند.

 

سلیمانی خاطرنشان کرد: بی شک تاکسیرانان شهر کرمانشاه همواره در خدمات رسانی به مردم شریف کرمانشاه پیشرو بوده اند و با ایثارگری خویش به شهروندان یاری رسانده اند و از تمامی این عزیزان که همکاری و همراهی بسیار سنجیده و ارزشمندی با سازمان تاکسیرانی و مردم داشته و صبورانه از افزایش نرخ کرایه اکسی ، پیش از زمان اعلام رسمی خودداری کردند و موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگذاریم

 

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر داری کرمانشاه، واحد شکایات و بازرسی سازمان با شماره تلفن های 38246565-38211948 آماده رسیدگی به هرگونه مشکل شهروندان در خصوص اجرای کرایه‌های جدید خواهد بود.

 

اا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد