سفیر نروژ در ایران خبر داد:

کمک ۵۰۰ هزار یورویی وزارت امور خارجه نروژ به زلزله‌زدگان کرمانشاه

کد خبر: 302094
|
09:40 - 1397/03/23
نسخه چاپی
کمک ۵۰۰ هزار یورویی وزارت امور خارجه نروژ به زلزله‌زدگان کرمانشاه
اسلام آباد خبر: سفیر نروژ در ایران گفت: وزارت امور خارجه نروژ مبلغ ۵۰۰ هزار یورو از طریق سازمان امور پناهندگی نروژی به زلزله زدگان کمک کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سُفرای کشورهای نروژ و سوئد امروز در بازدید از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب، آخرین کمکهای انسان دوستانه این کشورها به مردم زلزله زده این شهرستان را ارزیابی کردند.

 

لارس نوردرم سفیر کشور نروژ در ایران در جریان بازدید از شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب از تداوم کمکهای انسان دوستانه کشور خود به مردم زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد.

 

وی بیان کرد: امروز اینجا هستیم تا از طرح‌ها برنامه‌هایی که سازمان امور پناهندگی نروژی در این منطقه اجرا کرده است، بازدید کنیم.

 

نوردرم اضافه کرد: ما امروز با خانواده‌ای دیدار کردیم که تقریباً همه چیز خود را در زلزله از دست دادند و به دیگر این به روستاهای این منطقه نیز سر زدیم.

 

سفیر نروژ در تهران، گفت: وزارت امور خارجه نروژ مبلغ ۵۰۰ هزار یورو را از طریق سازمان امور پناهندگی نروژی یاری رسانی انجام داده است.

 

وی افزود: ارزیابی هایی را انجام خواهیم داد تا ببینیم در آینده بر اساس نیازهای موجود چه کمکهایی می توانیم انجام دهیم.

 

علی اکبر اکبری مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: در جریان زلزله ۲۱ آبان سال گذشته، ۷۰ خانوار از پناهندگان عراقی در سرپل ذهاب دچار حادثه شدند و کمک‌های انسان دوستانه زیادی از سوی امور پناهندگان اهدا گردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد