رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

استقرار 60 صندوق جمع آوری زکات فطریه در اسلام آبادغرب/ دعوت به پرداخت فطریه جهت دستگیری از ایتام و نیازمندان

کد خبر: 302117
|
13:03 - 1397/03/24
نسخه چاپی
استقرار 60 صندوق جمع آوری زکات فطریه در اسلام آبادغرب/ دعوت به پرداخت فطریه جهت دستگیری از ایتام و نیازمندان
اسلام آبادخبر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گفت: 60 صندوق برای جمع آوری زکات فطریه مردم شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب اظهار کرد: به‌منظور جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات همشهریان مؤمن و خداجو 60 صندوق جمع آوری فطریه کمیته امداد تدارک دیده‌شده و 4 هزار پاکت خاص جهت  جمع‌آوری فطریه و کفاره بین روستاهای  شهرستان توزیع‌شده است.


محمد بیگزاده در گفتگو بااسلام آباد خبر، در آستانه عید سعید فطر از مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان جهت پرداخت فطریه خود برای کمک به ایتام و نیازمندان این نهاد دعوت به عمل آورد.

 

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز و تبریک عید سعید فطر، از مردم نیکوکار و نوع‌دوست شهرستان  و روزه‌داران گرامی برای پرداخت فطریه به این نهاد جهت دستگیری از ایتام و نیازمندان دعوت کرد.

 


در همین رابطه رضایی مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اسلام آبادغرب بیان داشت: به استناد قانون زکات کشور که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و همچنین مکاتبه وزارت کشور با استانداری‌ها و با توجه به این‌که دبیرخانه شورای زکات در کمیته امداد مستقر است، وظیفه جمع‌آوری زکات‌ واجب، مستحبی و فطریه بر عهده این نهاد مردمی است و سایر ادارات و سازمان‌ها و مؤسسات خیریه باید با مجوز دبیرخانه شورای زکات اقدام به جمع‌آوری نمایند که در حال حاضر کمیته امداد، بهزیستی، هلال‌احمر، و موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان  مجاز به جمع‌آوری فطریه هستند.

 


روابط عمومی کمیته امداد اسلام آبادغرب، ضمن آرزوی توفیق برای همشهریان مؤمن و نیکوکار، از همه خیران، نیکوکاران و مردم مؤمن و خداجوی شهرستان  دعوت کرده تا زکات فطریه خود را به صندوق های  جمع‌آوری زکات فطریه کمیته امداد مستقر درمحل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر، مراکز نیکوکاری تحویل دهند تا در اسرع وقت با نظر شوراهای زکات و بانیان آن به دست ایتام و نیازمندان واقعی  رسانده شود


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها