مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب خبر داد:

برگزاری کلاس های کنکور ویژه مناطق زلزله زده در اسلام آبادغرب

کد خبر: 302142
|
12:06 - 1397/03/29
نسخه چاپی
برگزاری کلاس های کنکور ویژه مناطق زلزله زده در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب از برگزاری کلاس های کنکور ویژه مناطق زلزله زده در اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضوردو تن از مدرسین برجسته کلاس های کنکور دو درس ریاضی و فیزیک ویژه مناطق زلزله زده در اسلام آبادغرب برگزار شد.



جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه گفت:برای جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزان پیش دانشگاهی مناطق زلزله زده شهرستان اسلام آبادغرب باحضور مدرسین برجسته کنکور ، در یک فرهنگ زیبای ایرانی که همانا احسان ونیکوکاری است ، کلاس های کنکوری  به صورت رایگان برگزار شد،که  تابلویی زیبا از فرهنگ غنی میهن عزیزمان در نوع دوستی است .

 

 

وی اظهار کرد: این کلاس ها با هماهنگی های بعمل آمده با اداره کل آموزش و پرورش استان وتلاش نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، به مدت 3روز وبه صورت فوق العاده برای دانش آموزان پیش دانشگاهی زیرنظر اساتید برجسته ای  که عموما در آموزشگاههای معتبر پایتخت مباحث کنکوری را آموزش می دهند، برگزارمی شود.

 

 

مدیرآموزش وپرورش شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد: در زلزله آبان ماه 96 علاوه بر عقب ماندگی درسی آسیب های  روحی وروانی بردانش آموزان شهرستان  مخصوصا دانش آموزان پیش دانشگاهی وارد شده است که امید است دانش آموزان از وجود این اساتید بهترین استفاده را ببرند.

 

 

گفتنی ست؛ در پی زلزله آبان ماه 96 مردم عزیز کشورمان در یک حماسه بیاد ماندنی به کمک مردم زلزله زده شتافتند و صحنه ای بیاد ماندنی از  ( بنی آدم اعضای یکدیگرند  که در آفرینش ز یک گوهرند) را به نمایش گذاشتند و در ادامه همان حماسه آفرینی با هدف تقویت علمی دانش‌آموزان و ممانعت از بازماندن دانش آموزان مناطق زلزله زده سرپل ذهاب، قصرشیرین، ثلاث، گیلانغرب، کرند و گهواره، دوره آموزشی ،فرهنگی با همت حوزه ستادی واداره کل آمورش و پرورش تهران به مدت یک هفته برای 1300 نفر از دانش‌آموزان پیش دانشگاهی پسر و دخترمناطق زلزله زده در اردوگاه فرهنگی شهید باهنر تهران برگزار شدکه دانش آموزان اسلام آبادغرب از آن خدمات بی بهره بودند و هم اکنون در جبران آن، با تلاش نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی کلاس های کنکوری در اسلام آبادغرب در حال برگزاری است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها