فرماندارشهرستان دالاهو مطرح کرد:

ارزیابی مثبت روند بازسازی در مناطق زلزله زده دالاهو+عکس

کد خبر: 302145
|
12:12 - 1397/03/30
نسخه چاپی
ارزیابی مثبت روند بازسازی در مناطق زلزله زده دالاهو+عکس
اسلام آبادخبر: فرماندار دالاهو در بازدید از مناطق روستایی زلزله زده روند بازسازی در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جهانبخش حیدری سرپرست فرمانداری دالاهو جهت بررسی روند پیشرفت فیزیکی ساخت و ساز مناطق زلزله زده در بخش گهواره از روستاهای دهستان های گوران و قلخانی بازدید بعمل آورد.

 

حیدری در سفر به روستاهای زلزله زده ضمن حضور در مکان های اقامتی مردم و گفتگوی رودر رو با اهالی منطقه، از نزدیک در جریان مشکلات مردم و مسائل مربوطه قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

 

 

وی با تاکید بر اینکه؛ شرایط به گونه ای باید مهیا شود که مردم با رغبت بیشتر در راستای فعالیت های تولیدی در شرایط محیطی کوشش کنند،  دردیدارعمومی و گفتگوی رودر رو با مردم  شهر گهواره، دستورات لازم را برای حل مشکلات مطرح شده صادر کرد.

 

 

فرماندار دالاهو در سفر یک روزه خود به بخش گهواره در نشستی که با بخشدار، شهردار گهواره، اعضای شورای شهر روسای بانکهای عامل پرداخت تسهیلات و مسئول ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن آذربایجان غربی مستقر در شهرستان دالاهو داشتند عنوان کرد: همه دستگاه های اداری باید برای استیفای حقوق مردم شهرستان دالاهو و خدمت به آنان تلاش نمایند.

 

وی تصریح کرد: در بحث توزیع اعتبارات که عنصرجمعیت ملاک است باید به محرومیت توجه جدی بشود تا توسعه متوازن را که مد نظر اغلب کارشناسان است شاهد باشیم.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان دالاهو با اشاره به محرومیت منطقه و بُعد زیاد مسافت برخی روستاها از امکانات، روند بازسازی را مثبت ارزیابی کرد و فعالیتهای ستاد معین بنیاد مسکن را قابل تقدیر دانست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها