رئیس اداره منابع طبیعی اسلام آبادغرب مطرح کرد:

جزئیات مهار آتش سوزی جنگل های برف آباد درکمتر از یک ساعت/ تقدیراز تلاش بسیجیان اسلام آبادغرب در مهار حریق+تصاویر

کد خبر: 302146
|
13:36 - 1397/03/30
نسخه چاپی
جزئیات مهار آتش سوزی جنگل های برف آباد درکمتر از یک ساعت/ تقدیراز تلاش بسیجیان اسلام آبادغرب در مهار حریق+تصاویر
اسلام آبادخبر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: در پی وقوع آتش سوزی در جنگلهای جنوبی منطقه برف آباد در اسلام آبادغرب، حریق با کمک بسیجیان شهرستان در کمتر از یک ساعت تلاش بی وقفه مهار گردید.

عباس قنبری در گفتگو بااسلام آباد خبر، با تشریح جزئیات مهار آتش سوزی جنگل های برف آباد اظهار داشت:  آتش سوزی در ساعت 16عصر روزدوشنبه 28 خرداد 97 در منطقه ارتفاعات برف آباد آغاز شد که به محض اطلاع نیروهای حفاظت منابع طبیعی سریعا" به منطقه وقوع آتش سوزی اعزام و وارد عمل شدند  و در کمتر ازیک ساعت با همکاری بی شائبه و تلاش بی وقفه نیروهای بسیجی پایگاه مقاومت امام حسن(ع) روستای برف آباد، آتش سوزی  بطور کامل مهار گردید.

 

وی با اشاره به سرعت عمل نیروهای  بسیج مردمی ومنابع طبیعی، عنوان کرد: این آتش سوزی خسارات زیادی نداشته و از تلاش نیروهای منابع طبیعی و بسیج  در مهار آتش سوزی تقدیر و تشکر نمود.

 

قنبری با بیان اینکه؛ در این حادثه کمتر از 3 هزار متر از مراتع و جنگل های برف آباد دچار حریق شده، گفت: اگر حضور به موقع همکاران و نیروهای بسیجی نبود، امکان تبدیل شدن آتش سوزی به یک بحران  و بر جای ماندن خسارت سنگین وجود داشت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد