معدوم سازی 650 عدد قلیان در اسلام آبادغرب/ پلمب ۱۰ قلیان سرا در شهرستان

کد خبر: 302148
|
10:35 - 1397/03/31
نسخه چاپی
معدوم سازی 650 عدد قلیان در اسلام آبادغرب/ پلمب ۱۰ قلیان سرا در شهرستان
اسلام آباد خبر: 650 عدد قلیان در اسلام آبادغرب معدوم سازی و ۱۰ قلیان سرا در شهرستان پلمب گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: درهفته ملی مبارزه با دخانیات در خرداد ماه سالجاری تعداد 650 عدد قلیان با حضور مسئولین معدوم گردید.

 

 

وی افزود: 6 مکان که در شهرستان اقدام به توزیع و عرضه قلیان می نمودند با شعار قلیان سمی برای سلامت خانواده پلمب شدند.

 

 

در همین رابطه؛ فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از پلمپ ۱۰ باب قلیان سرا و جمع آوری۹۰ قلیان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این قلیان ها به دنبال اجرای طرح های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی و با هماهنگی دستگاه قضایی جمع آوری و امحاء شدند.

 

 

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" با بیان اینکه اجرای این طرح رضایت شهروندان را به دنبال داشت، گفت: متاسفانه این قلیان سراها به محل تجمع افراد بزهکار تبدیل شده بودند و برای اهالی محل ایجاد مزاحمت می کردند.

 

 

وی هدف از اجرای این طرح را تقویت احساس امنیت در میان شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مداوم در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: تجمع افراد ناباب در قلیان سراها ضمن ایجاد ناامنی، چهره شهر را نیز مخدوش خواهد کرد.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: طرح مقابله با قلیان سراها به منظور ایجاد احساس آرامش در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد و از شهروندان هم خواستاریم در صورتی که قلیان سراهای سطح شهر و محلات، باعث سلب آرامش و امنیت آن ها شد؛ موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد