رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب خبر داد:

برگزاری فستیوال موسیقی مرصاد در مرداد ماه

کد خبر: 302168
|
10:20 - 1397/04/02
نسخه چاپی
برگزاری فستیوال موسیقی مرصاد در مرداد ماه
اسلام آباد خبر: خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب از برگزاری نخستین فستیوال موسیقی مرصاد در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

 خسرو تمری در گفتگو با خبر نگاراسلام آباد خبر از برگزاری نخستین فستیوال موسیقی مرصاد در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد وی گفت : این فستیوال در مرداد ماه امسال با حضور ٦ گروه موسیقی استان برگزار می شود.

 

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه افزود : برنامه ریزی لازم برای برگزاری این رویداد صورت گرفته و در تلاش هستیم اولین دوره این فستیوال را به نحو شایسته ای با دعوت از گروههای موسیقی سطح استان برگزار نماییم.

 

تمری بیان داشت : بخش خصوص مجری این فستیوال خواهد بود و حداکثر تلاشمان را بکار خواهیم گرفت تا از تصدی گری بخش دولتی در این جشنواره بکاهیم.

 

تمری گفت: حماسه مرصاد مملو از ارزشهای انسانی و الهی و ایثار و ازخودگذشتگی است و نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت لذا در تلاش هستیم این نام را در تاریخ این سرزمین جاودانه کنیم.

 

وی افزود : قرار است این فستیوال به مدت ٢ الی ٣ شب در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شود و لذا باید از ظرفیت بخش خصوصی برای هرچه باشکوهتر برگزار نمودن این جشنواره استفاده کرد.

 

وی برگزاری جشنواره تئاتر مرصاد در گستره ملی و فستیوال مرصاد را دو رویداد برای جاودانه کردن حماسه مرصاد ذکر و ابزار امیدواری کرد این دو رویداد بتواند هویت این حماسه بزرگ را بازآفرینی کند و ارزشهای آن را به نسل آینده انتقال دهد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد