جزئیات مهار آتش سوزی در مراتع و جنگلهای روستای دواردرمیان اسلام آبادغرب/ بیش از ۱۰ هکتار از مراتع منطقه طعمه حریق شد+عکس

کد خبر: 302171
|
14:16 - 1397/04/02
نسخه چاپی
جزئیات مهار آتش سوزی در مراتع و جنگلهای روستای دواردرمیان اسلام آبادغرب/ بیش از ۱۰ هکتار از مراتع منطقه طعمه حریق شد+عکس
اسلام آبادخبر: آتش سوزی مناطق وسیعی از جنگلها ومراتع روستای دوار درمیان منصوری( منطقه ماراو) شهرستان اسلام آبادغرب را در بر گرفت که با تلاشهای نیروهای مردمی و بسیج حریق مهار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، آتش سوزی مناطق وسیعی از جنگلها ومراتع دوار درمیان منصوری( منطقه ماراو) شهرستان اسلام آبادغرب را در بر گرفت که با تلاشهای نیروهای مردمی و بسیج و حضور به موقع آنها درمحل باعث جلوگیری از پیشروی شعله های آتش شدند.

 

مهندس پیرویسی بخشدار حمیل  که در اولین لحظات وقوع حریق باهمراهی نیروهای منابع طبیعی واکثر دهیاران وشوراهای منطقه  در محل حضور یافت، در این رابطه گفت: آتش سوزی در ساعت ۱۶ روز گذشته جمعه اول تیر ماه ۹۷ به وقوع پیوست که با حضور به موقع نیروهای مردمی از روستاهای سطح بخش حمیل ، بسیجیان منطقه ، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران ، پرسنل اداره منابع طبیعی شهرستان و بخش، شهرداری حمیل و نیروهای مردمی از سرابله  در ساعت ۲۰  شامگاه روز گذشته حریق مهار گردید.

 

وی افزود: در این آتش سوزی ، متاسفانه بیش از ۱۰ هکتار از مراتع منطقه طعمه آتش شد که خوشبختانه به پوشش جنگلی آسیب زیادی وارد نشد و قبل از سرایت به مزارع گندم و جو منطقه  حریق مهار گردید.

 


بخشدار حمیل با بیان اینکه؛ حدود ۱۰۰ نفر از مردم منطقه به صورت خودجوش در مهار آتش سوزی همکاری نمودند ، از همکاری این عزیزان تقدیر نمود.

 

بنابر گزارشات واصله؛ حضور به موقع بسیجیان پایگاههای تابعه حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) بخش حمیل در دهستان منصوری در جهت مهار آتش سوزی مراتع و جنگلهای روستای دواردرمیان، با وجود وزش باد نقش بسزایی در مهار این آتش سوزی وسیع داشته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها