با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

برگزاری آیین افتتاحیه کانون های تابستانه کمیته امداد اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 302176
|
13:47 - 1397/04/04
نسخه چاپی
برگزاری آیین افتتاحیه کانون های تابستانه کمیته امداد اسلام آبادغرب+عکس
اسلام آبادخبر: آیین افتتاحیه کانون های فرهنگی تربیتی تابستانه کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مسئولین، مدیران و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیین افتتاحیه کانون های فرهنگی تربیتی تابستانه کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مسئولین، مدیران و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.


محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین، با بیان اینکه برنامه های کانون های تابستانه کمیته امداد خانواده محور است گفت: حضور تمامی مددجویان اعم از مادران، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانش آموزان و دانشجویان در دوره های آموزشی این کانون ها رایگان است.


وی  با بیان اینکه دوره های آموزشی کانون های فرهنگی کمیته امداد از ابتدای تیر ماه آغاز و تا نیمه شهریور ماه ادامه خواهد داشت افزود: کانون های کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در تابستان امسال میزبان ۲۰۰ مددجو خواهند بود.


بیگزاده با یادآوری اینکه در حال حاضر دو کانون فرهنگی تربیتی آماده برگزاری کلاس های آموزشی جهت غنی سازی اوقات فراغت مددجویان اسلام آبادی است؛ قرآن و احکام، فنی و حرفه ای، ورزش و هنر از دوره های آموزشی کانون تابستانه کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب به شمار می روند که بیگزاده  به آنها اشاره کرد.


محمد بیگزاده  در ادامه به تعامل و همکاری اداراتی همچون آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و حوزه علمیه واوقاف وامور خیریه با کمیته امداد اشاره کرد و افزود: بسیاری از فعالیت و برنامه های غنی سازی اوقات فراغت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب به صورت تفاهم نامه ایی با ادارات مذکور اجرا می شود.


بیگزاده با بیان اینکه در تابستان امسال حوزه علمیه واداره اوقاف جهت تامین مربیان و اساتید مجرب دینی کانون های فرهنگی، یاری رسان کمیته امداد خواهد بود یادآور شد: تامین محل آموزشی و مربیان مجرب نیز از مساعدت های آموزش و پرورش به شمار می رود.


وی همچنین به همکاری اداره ورزش و جوانان با کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب اشاره و تصریح کرد: این اداره نیز متعهد شده که جهت غنی سازی اوقات فراغت مددجویان سالن ورزشی در اختیار کمیته امداد قرار دهد.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب در پایان با تاکید بر اینکه در سال ۹6 بیش از ۳۰۰ میلیون ریال جهت غنی سازی اوقات فراغت مددجویان تحت حمایت در این شهرستان هزینه شده خاطرنشان کرد: امسال با توجه به همکاری های صورت گرفته از سوی ادارات شهرستان اسلام آبادغرب بسیاری ازهزینه های این نهاد کاهش یافته است.

 

حجت الاسلام کرمی مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) و برجی مدیر آموزش پرورش شهرستان نیز در این آیین بر غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان  در کانون های فرهنگی تربیتی تأکید نمودند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد